معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: در پی شیوع کرونا و با پیشنهاد این سازمان و تصویب شورای اسلامی این شهر، سرویس مدارس تحت نظارت این سازمان اعم از مینی‌بوس و خودروهای شخصی، از پرداخت هزینه‌های صدور مجوز و کارت سرویس مدارس معاف شدند.

سرویس مدارس تربت‌حیدریه از پرداخت هزینه صدور مجوز معاف شدند

به گزارش قدس آنلاین، محسن قندهاری با بیان اینکه هزینه سرویس مدرسه برای سال تحصیل جاری یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال است افزود: پارسال ۲۰۹ دستگاه خودرو سواری و ۷۵ دستگاه مینی‌بوس در این زمینه مجوز دریافت کردند که این تعداد امسال ۵۰ درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه هزینه بیمه شخص ثالث اتوبوس‌های بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر متغیر است و با کمک‌های بلاعوض تامین و پرداخت می‌شود، ادامه داد: کمترین هزینه بیمه شخص ثالث این خودروها حدود ۴۰ میلیون ریال است.

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: با توجه به شیوع کرونا و کاهش ۶۵ درصدی استفاده مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور جبران خسارت این ناوگان با تصویب شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه مقرر شد برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث اتوبوس‌های بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر ۱۵ میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض توسط این سازمان تامین و پرداخت شود.
وی شمار اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی در تربت‌حیدریه را ۳۰ دستگاه ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۱۷ دستگاه مربوط به بخش خصوصی است.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.