رییس فدراسیون کشتی پس از انکه مطلع شد استقلال نیمی از نفرات خود را به فینال نیاورده خطاب به مربی این تیم با فریاد گفت: هر کس کشتی نگیرد دو سال محروم می شود.

تهدید رئیس  فدراسیون کشتی به محروم کردن بازیکنان استقلال

قدس آنلاین: در پی اتفاقات اخیر درباره امیرمحمد یزدانی و یونس امامی دو کشتی گیر تیم استقلال، رضا یزدانی به نشان اعتراض در سالن مسابقات حاضر نشد و نیمی از نفرات این تیم نیز در فینال به میدان نمی روند.

پس از این اتفاق با وجود گذشت ۳۰ دقیقه از زمان مقرر شروع فینال، هنوز مسابقه فینال آغاز نشده و به نظر می رسد سایر نفرات استقلال نیز به نشانه اعتراض به میدان نروند.

علیرضا دبیر با فریاد خطاب به هاشم حبیبی مربی تیم استقلال گفت: همین الان در حال صحبت با مدیر عامل استقلال هستم. اگر هر کدام از کشتی گیرهای‌تان مسابقه ندهند ۲ سال محروم می شوند.

حبیبی نیز نسبت به تبعیض در قبال تیم استقلال و بازار بزرگ اعتراض کرد.

رییس سازمان لیگ نیز نزد استقلالی ها رفته تا آن ها را برای حضور در میدان راضی کند.

تیم کشتی آزاد استقلال در اقدامی به نظر اعتراضی با نیمی از نفرات خود در فینال لیگ کشتی آزاد حاضر شد.

به گزارش ایسنا، تیم های کشتی استقلال تهران و بازار بزرگ ایران در فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد تا دقایقی دیگر به مصاف هم می روند.

دو تیم در حالی در مراسم ابتدایی حاضر شدند که نیمی از نفرات استقلال در ترکیب حضور ندارند و استقلال در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم کشتی گیری را در ترکیب خود معرفی نکرده است تا ۴ پیروزی از همان ابتدا به نام بازار بزرگ ثبت شود.

رضا یزدانی سرمربی تیم استقلال نیز به همره شاگردانش به سالن مسابقات نیامد.

با توجه به اتفاقات اخیر درباره امیر محمد یزدانی و یونس امامی دو کشتی گیر اصلی تیم استقلال که باعث شد استقلال این دو کشتی گیر خود را برای فینال در اختیار نداشته باشد، استقلالی ها با خالی گذاشتن نیمی از ترکیب اعتراض خود را نشان دادند تا بازار بزرگ با خیالی آسوده این بار نیز قهرمان لیگ کشتی ایران شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.