نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، فهرستی از مراکز کارگزاری و بانکی ارایه دهنده خدمات رایگان به سهامداران سهام عدالت در استان تهران برای ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی و حضوری در سامانه سجام را اعلام کرد.

فهرست مراکز احراز هویت رایگان سجام برای سهامداران سهام عدالت

قدس آنلاین؛ نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، فهرستی از مراکز کارگزاری و بانکی ارایه دهنده خدمات رایگان به سهامداران سهام عدالت در استان تهران برای ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی و حضوری در سامانه سجام را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران ، فرزانه دهنادی اظهار داشت: برای مشارکت بیشتر سهامداران سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام، این مراکز آماده خدمات رسانی به سهامداران  با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هستند.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران از شهروندان استان تهران که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده اند خواست، ترجیحاً به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

دهنادی تاکید کرد: سهامدارانی که برای ثبت نام در سامانه سجام اقدام نکنند، مالک دارایی سهام عدالت خود هستند اما امکان معامله سهام، دریافت سود سالانه، شرکت در مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان را نخواهند داشت.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران در پایان ضمن تاکید مجدد نسبت به تسریع در انجام ثبت نام سجام گفت: سهام داران برای ثبت نام و احراز هویت رایگان می توانند به مراکز زیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.