سری HUAWEI Smart Screen S با سیستم عامل Hongmeng ۲.۰ به طور رسمی در حال فروش است.

"HUAWEI Smart Screen S"به طور رسمی عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، چند روز پیش شرکت چینی هوآوی ، سری جدید Smart Screen S خود را منتشر کرد،  صفحه نمایش سامسونگ هم اکنون موجود است و قیمت شروع آن هم (۴۵۸ دلار) است. سری Smart Screen S با تراشه Honghu ارائه می‌شود و از صفحه نمایش ۴K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و همچنین از طیف گسترده‌ای از رنگ ۹۲٪ DCI-P۳ استفاده می‌کند. مدل‌های سری HUAWEI Smart Screen S شامل  S (۵۵ ″ ۶۰Hz) \ S (۵۵ ″) \ S (۷۵ ″) \ S Pro (۶۵ ″) و  S Pro (۷۵ ″) هستند , قیمت آنها به ترتیب (۵۰۳ دلار / ۵۶۴ دلار) ، (۷۶۳ دلار) ، (۱۰۶۸ دلار) ،  (۸۶۹ دلار) و (۱۱۲۰ دلار) است.

Huawei Smart Screen S Pro با تراشه Huawei Honghu ۸۱۸ همراه است. این دستگاه همچنین از HarmonyOS ۲.۰ استفاده می‌کند، از ارتباط ۱۰۸۰P HD و همچنین بازی‌های توزیع شده Harmony پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گجت می‌توان به صفحه نمایش لمسی، کارائوکه هوشمند، کنترل هوشمند Home، دوربین AI مغناطیسی و طراحی چرخشی ۱۸۰ درجه اشاره کرد. این صفحه نمایش هوشمند تا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

Smart Screen S Pro دارای بلندگوهای ۴x ۱۰W است که با یک حفره صدای بزرگ ۱ لیتری جفت شده و همچنین می‌تواند یک سیستم صوتی توزیع شده با بلندگوهای هوشمند HUAWEI Sound تشکیل دهد.

در رویداد رسمی راه اندازی ، Huawei همچنین ویژگی Huawei ALL IN ONE را منتشر کرد. این ویژگی یک میزبان هوشمند در کل خانه است که توسط بیش از ۴۲ شرکت ساخته شده است. آنها به طور مشترک استاندارد PLC-IOT را که در مارس سال آینده به صورت رسمی تجاری می‌شود، استفاده کردند. علاوه بر این ، هوآوی از بروزرسانی جدید HarmonyOS نیز خبر داد. اکنون گوشی‌های هوشمند هم می‌توانند به راحتی به محصولات صفحه نمایش این شرکت متصل شوند.

ویژگی های Huawei Smart Screen S Pro

Huawei Smart Screen S Pro از صفحه نمایش ۷۵ اینچی ۴K استفاده می کند و ۹۲٪ از دامنه رنگی گسترده DCI-P۳ را به دست می آورد ، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه جدید هوآوی می‌توان به پشتیبانی از سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز، استفاده از تراشه Huawei Honghu ۸۱۸، وجود HarmonyOS ۲.۰ ، ارتباط صاف ۱۰۸۰P HD ، بازی‌های توزیع شده هارمونی، صفحه نمایش لمسی، کنترل خانه هوشمند، دوربین AI مغناطیسی، محافظت از چشم Rheinland آلمان، طراحی چرخش ۱۸۰ درجه، محافظت از حریم خصوصی و سایر ویژگی ها دیگر نیز نام برد.

همچنین ، این دستگاه دارای بلندگوهای قدرتمند ۴ * ۱۰ وات ، ۱L بزرگ است. این بلندگوها لذت استفاده از دستگاه را چندین برابر می‌کند و همچنین می‌تواند با بلندگوهای هوشمند HUAWEI Sound یک سیستم صوتی توزیع شده تنظیم کند تا مانند یک سینمای سه بعدی جلوه صوتی خارق العاده‌ای را برای کاربران ایجاد کند.

این صفحه نمایشگر هوشمند دارای یک دوربین هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی AI است که به صورت مغناطیسی متصل شده و از چرخش ۱۸۰ درجه نیز پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.