سامسونگ یک راه حل منحصر به فرد برای مشکلات پیش روی دوربین‌های زیر نمایشگر پیدا کرده است.

استفاده سامسونگ از دو صفحه‌نمایش برای دوربین زیر نمایشگر  +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ثبت اختراع این ویژگی نشان می دهد که این شرکت می‌تواند از نمایشگر کشویی در زیر صفحه نمایش بزرگتر دستگاه استفاده کند.

دوربین های زیر نمایشگر با همان سرعتی که انتظار می رفت در حال پیشرفت هستند، آنها به گوشی های هوشمند زیبایی تمام صفحه را ارائه می دهند که برای مصرف کنندگان بسیار ویژگی مهمی است ، اما این فناوری هنوز محدودیت های عملی برای عکاسی دارد. اکنون ، به نظر می رسد که سامسونگ روش جدیدی برای رفع هر دو نگرانی و در عین حال افزودن قابلیت ها ، ایجاد کرده است.

سامسونگ در یک اختراع ثبت شده توسط LetsGoDigital که در ماه ژوئن برای WIPO ثبت شد ، یک دوربین زیر نمایشگر با نمایشگر کشویی را در نظر می‌گیرد. همانطور که از نامش پیداست ، گوشی هوشمند شما همانطور که انتظار دارید از یک صفحه اصلی بزرگ برخوردار است ، اما در زیر آن یک صفحه نمایش بسیار کوچکتر قرار می گیرد، این نمایشگر در صورت استفاده از دوربین زیر نمایشگر ، آن را می‌پوشاند. وقتی کاربران می‌خواهند قفل دستگاه خود را باز کنند یا یک عکس سلفی بگیرند، صفحه نمایش از مسیری که دوربین را نشان می دهد خارج می شود.

یک ترفند دیگر نیز در این خصوص وجود دارد. کاربران می‌توانند با ضربه یا کشیدن انگشت روی حسگر بالای نمایشگر زیرین ، این سیستم را فعال کنند. این نمایشگر همچنین ممکن است به عنوان میانبرهای بازشو اعلان به برنامه ها یا نمایش سایر اطلاعات وضعیت استفاده شود.

جذاب تر بودن این ویژگی امکان ادغام این سیستم با S Pen سامسونگ است. در هر مرحله، از قلم می‌توان برای فعال کردن دوربین و نمایشگر فرعی نیز استفاده کرد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر سامسونگ؛ درخشان یا عجیب؟

راه حل سامسونگ به نظر می رسد یک راه حل پیچیده برای دوربین حفره‌ای یا سیستم دوربین زیر نمایشگر فعلی ZTE است ، اما باید برخی از مشکلات موجود در مورد دوربین دوم را نیز کاهش دهد. برای مبتدیان ، دوربین اصلی از طریق نمایشگر اصلی گوشی هوشمند مانعی ندارد که باید میزان نور موجود و در نتیجه کیفیت تصویر را بهبود بخشد و هنگامی که از دوربین استفاده نمی‌شود ، به نظر می‌رسد گوشی دارای صفحه فاقد حفره یا بریدگی است و این ویژگی از هر دو لحاظ بهترین است.

موضوعات مختلف دیگری در این زمینه نیز وجود دارد، بسته به اینکه این طراحی چقدر گران است یا ممکن است حتی مزایای آن از قیمت آن کمتر باشد، علاوه بر این ، معرفی قطعات متحرک در گوشی های هوشمند همیشه خطرات خود را دارد و نصب دستگاهی با این طراحی نمایشگر متحرک می‌تواند حتی به سیستم دوربین سلفی یا سایر اجزا نیز آسیب برساند.

مشخص نیست که سامسونگ می تواند این فناوری را روی دستگاه نهایی برای مصرف کننده پیاده کند یا خیر ، اما ما شک داریم که این فناوری به زودی در گوشی های هوشمند به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.