استاندار خراسان رضوی نقش این استان را در دوران دفاع مقدس تاثیرگذار دانست و گفت: باید با اجماع و تعامل بین همه دستگاه‌های استانی و استفاده از همه ظرفیت‌ها هرچه سریع تر شاهد تکمیل این پروژه مهم فرهنگی در شرق کشور باشیم.

باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با تخصیص اعتبارات ملی تکمیل شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در جلسه هیات امناء مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس که در محل استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به جایگاه خراسان رضوی در دوران هشت سال دفاع مقدس، باید با تلاش دستگاه‌های مختلف، این پروژه عظیم فرهنگی در استان تکمیل شده و مورد استفاده مخاطبان قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: در جهت اعتلای فرهنگ دفاع مقدس و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان باید از ظرفیت تعامل بین دستگاه‌ها حداکثر استفاده بشود.

وی پروژه باغ موزه دفاع مقدس را یک پروژه ملی دانست و گفت: با استفاده از تخصیص‌های ملی در سال جاری توسط سازمان برنامه و بودجه و اعتبارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نسبت به تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اقدام شود.

گفتنی است فاز اول مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان شامل ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه با زیربنای سه هزار متر مربع مهرماه سال جاری افتتاح شده است و مراحل بعدی که حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.