مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاهی تصویری از اتفاقات خرداد ۸۸ تا نهم دی ماه این سال که روایتی از بصیرت مردم است، در تمامی شهرستان‌ها برگزار می شود.

برپایی نمایشگاهی تصویری از بصیرت مردم در فتنه ۸۸

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، ضمن اشاره به مراسمات فاطمیه اول، نهم دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی به عنوان سه مناسبت مهم ملی و مذهبی اظهار کرد: سازمان تبلیغات با توجه به ظرفیتی که در بحث مبلغین و روحانیون مستقر، مداحان و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی دارد، وظیفه تولید محتوای مناسب ویژه این ایام را بر عهده گرفته است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: ما ویژه برنامه‌های زیادی برای این ایام مد نظر داشتیم اما شرایط کرونایی کشور سبب شد نتوانیم برنامه‌های خود را محقق کنیم و در حال حاضر تمام فعالیت‌های ما در فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی ادامه داد: یکی از این اقدامات راه اندازی یک نمایشگاه بر اساس کتاب «فتنه تقلب» است که به صورت خیلی جذاب اتفاقات خرداد ۸۸ تا نهم دی به صورت تصویری در آن روایت شده؛ این نمایشگاه به صورت همزمان برای تمامی شهرستانهای استان فعال بوده و افراد می‌توانند روایت بصیرت مردم را به صورت مجازی در نمایشگاه نهم دی مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: نزدیک به هزار و ۶۰۰ نفر از مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان با عضویت در گروه‌های فضای مجازی و تشکیل شبکه مبلغین مجازی، محتواهایی همچون پوسترهای بصیرتی و کلیپ‌های یک دقیقه‌ای قابل انتشار در اینستاگرام را برای استفاده عموم مردم منتشر می‌کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به نقش راهبردی این اداره کل در برنامه‌ها افزود: ما خیلی از هیئات مذهبی و کانون‌ها را تشویق کرده‌ایم برنامه‌های خود را به صورت زنده برگزار کنند که نمونه آن برگزاری مراسم زنده قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و حدیث کساء توسط هیئت‌های مذهبی شهر مشهد در ایام وضعیت قرمز در این شهر است.

این مقام مسئول ابراز کرد: علاوه بر اینها به مدت ۵ شب، برنامه رادیویی شب‌های فاطمی را با محوریت شهادت حضرت زهرا (س)، ۹ دی و سالگرد شهید سلیمانی در نظر گرفته ایم؛ همچنین در اکثر شهرستانها و مساجد، مسابقات وصیت نامه خوانی سردار سلیمانی در حال اجراست.

حجت الاسلام صاحبقرانی خطاب به مردم بیان کرد: توصیه ما این است که زیاد منتظر حرکت‌ها و مراسمات دولتی نباشید؛ هر یک از ما به عنوان محب حضرت زهرا (س) وظیفه داریم حداقل یک پارچه مشکی بر سردر منازل خود نصب کرده و یا تصویر شهید سلیمانی را بر روی خودروها بچسبانیم؛ این مورد را ویژه از مردم انتظار داریم ضمن اینکه دستگاه‌های حاکمیتی هم باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.