گوشی های سونی به روزرسانی اندروید ۱۱ ر ا دریافت خواهند کرد.

اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند +عکس

به گزارش گروه دانش و فاوری قدس آنلاین، سونی ممکن است جذاب ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در بازار امروزی نباشد. این شرکت تلاش خود را در این بخش کاملاً کاهش داده است و به جای چندین گوشی ، فقط چند گوشی هوشمند محدود در سال معرفی می‌کند. آخرین پرچمداران این غول فناوری نوستالژی تجربه دوربین‌های برند خود را در بخش گوشی‌های هوشمند نیز به ارمغان آورد. حتی اگر این برند در میان برند های محبوب در این بخش نباشد ، اما به دلیل اینکه در میان اولین شرکتی است که اندروید ۱۱ را برای گوشی های هوشمند خود عرضه می‌کند، شایسته ستایش است. دو ماه پیش ، سونی نقشه راه اندروید ۱۱ خود را اعلام کرد و تاکنون به قول‌های خود عمل کرده است و امروز این شرکت در حال به روزرسانی برای اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ است.

در ماه گذشته، این شرکت موفق به ارائه به روزرسانی اندروید ۱۱ به Xperia ۱ II خود شد، Xperia ۱ II یکی از پرچمداران منتشر شده توسط این غول ژاپنی در سال ۲۰۲۰ بود. از این رو ، این دستگاه یکی از اولین دستگاه هایی بود که به عنوان دستگاه‌های جدیدتر به روزرسانی می‌شود تا در لیست اولویت ها قرار گیرد. اکنون ، به روزرسانی سیستم عامل جای خود را به پرچمداران سال ۲۰۱۹ داده است و سیستم عامل جدید با شماره ساخت ۵۵.۲.A.۰.۶۳۰ برای Xperia ۱ و Xperia ۵ در دسترس است. به نظر می‌رسد تاکنون به روسیه و آسیای جنوب شرقی رسیده است. حجم این بروزرسانی برای دستگاه ها در حدود ۹۱۲ مگابایت است.

به روزرسانی جدید یک ماه زودتر از برنامه ارائه شده است

سونی یک نرم افزار اندروید بسیار نزدیک به نرم افزار موجود در دستگاه های خود دارد. تفاوت‌های عمده برخی از برنامه‌های انحصاری سونی و برنامه دوربین پیشرفته با ویژگی های منحصر به فرد است، وقتی نوبت به اندروید ۱۱ می رسد ، به روزرسانی مجموعه ای از ویژگی های خوب و جدید را به ارمغان می‌آورد. این لیست شامل مجوزهای یکبار مصرف ، اعلان های جدید ، سایه اعلان تغییر یافته ، آیکون های جدید تطبیقی ​​، منوی برنامه جدید اخیر با میانبرهای جدید برای چاپ صفحه و موارد دیگر است. لازم به ذکر است که این به روزرسانی با وصله امنیتی ۱ دسامبر ۲۰۲۰ ارائه می‌شود که جدیدترین نسخه به روز شده نیست. با این حال ، داشتن آن بهتر از نداشتنش است.

جالب اینجاست که به روزرسانی اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ یک ماه زودتر از آنچه سونی در ابتدا اعلام کرده بود ، انجام می شود. طبق نقشه راه اندروید ۱۱ آن، این دستگاه‌ها در ماه فوریه به روزرسانی می‌شوند. بسیار عالی است که می بینید این شرکت در حال به روز رسانی قبل از برنامه‌های خود است و با به روزرسانی پرچمداران ۲۰۱۹ ، این شرکت ممکن است بر روی دستگاه‌های میان رده مانند سری Xperia ۱۰ تمرکز کند. مشخص نیست که آیا دستگاه‌هایی که قبل از ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند ، به روزرسانی Android ۱۱ را دریافت می‌کنند یا خیر.

هنگامی که شرکت سونی نقشه راه خود را به پایان برساند، خواهیم فهمید که آیا دستگاه‌های بیشتری به روزرسانی مشابهی را دریافت می‌کنند یا خیر، با ما همراه باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.