فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمین ارتش گفت: بومی‌سازی همه سامانه‌های پدافندی دفاعی کشور و ساخت انواع تجهیزات و تسلیحات دفاعی از جمله افتخارات انقلاب اسلامی است.

بومی‌سازی سامانه‌های پدافند دفاعی کشور از افتخارات انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ رضا آذریان  به مناسبت دهه فجر در گفت و گو با خبرنگاران افزود:در دوران طاغوت ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند و امر و نهی می‌کردند و همه تجهیزات ما نیز وارداتی بود.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد که حقایق را وارونه جلوه دهد اما رسانه‌ها در مقابله با تبلیغات دشمن و انتقال ارزشها و مفاهیم انقلاب به نسلی که انقلاب را ندیدند نقش مهمی ایفا می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمین ارتش گفت: همچنان که مقام معظم رهبری می‌فرمایند "دفاع همچنان باقی است" اجازه نفوذ را به دشمن نمی‌دهیم و تا جان داریم از انقلاب دفاع خواهیم کرد.

آذریان در خصوص تبدیل بازداشتگاه موقتگاه ساواک در محل لشکر ۷۷ خراسان به موزه عبرت افزود: از نظر ما این کار منعی ندارد و در این رابطه منتظر تصمیم مقامات در تهران هستیم.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی رژه موتوری از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تا میدان شهدای این شهر برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمین ارتش گفت: در این رژه موتوری، موتورسواران ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی حضور خواهند داشت.  

آذریان ادامه داد: گلباران ماکت هواپیمای امام خمینی (ره) در میدان شهدا مشهد، نورافشانی مزار شهدای جبل النور کوهسنگی در شب ۲۲ بهمن، دیدار با خانواده شهدا، برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری جشنواره ورزش و حضور در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر امسال است.

وی با بیان این که ارتش از همان آغاز با امام خمینی (ره) همراه بود افزود: بعد از پیروزی انقلاب هم ارتش در مقابله با گروههای تجزیه طلب و همچنین در دفاع مقدس به دفاع از انقلاب پرداخت و در حوادث مختلف طبیعی در خط مقدم کمک به مردم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.