نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی مخالفت خود با انتصابات غلامرضا شریعتی در ساعات آخر حضور در استانداری را اعلام کرده و خواستار لغو آنها شدند.

واکنش نمایندگان به انتصابات جنجالی دقیقه نود در استانداری خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حکمی به سمت ریاست سازمان استاندارد کشور منصوب و سلیمانی دشتکی با موافقت هیئت دولت استاندار جدید خوزستان شد.

این تغییر درحالی صورت گرفت که شریعتی ساعاتی قبل از ترک استانداری خوزستان، برای تعدادی از افراد حکم مسوولیت جدید صادر کرد که گفته می‌شود تعداد آنها بیش از ۱۰ حکم است.

در پی این اقدام جنجال برانگیز، تعدادی از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی مخالفت خود با انتصابات غلامرضا شریعتی در روز آخر حضور خود در استانداری را اعلام کرده و خواستار لغو آنها شدند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در این رابطه اظهار کرد: ایرادی که این روزها بر عملکرد آقای شریعتی وارد است حکم های دقایق ۹۰ ایشان در مجموعه استانداری است که از هیچ منظری خصوصا از نظر اداری صحیح نمی باشد و قطعا برای استاندار جدید مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: اگر این افراد مدیران توانمندی بودند آقای شریعتی می توانست در زمان تصدی خود از خدمات آنها بهره مند می شد. کاش ایشان قبل از بستن چمدانش از شبهاتی که بر احکام دقایق پایانیش وارد است پرده بر می داشت. رویه استاندار خوزستان در این روزها بیشتر شبیه مغازه داری است که به دلیل تغییر شغل چوب حراج به اجناسش می زند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.