دبیر شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی از تمدید ۴۸ ساعته مهلت ارسال آثار به این جشنواره رسانه‌ای در استان خبر داد و گفت: تاکنون هزار و ۹۸۶ اثر دریافتی از شرکت‌کنندگان در دبیرخانه جشنواره ثبت‌شده است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی تمدید شد / ثبت بیش از ۱۹۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان با اشاره به استقبال و درخواست خبرنگاران و اهالی رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی تا ساعت ۲۴ دوم اسفندماه  تمدید شد.

دبیر شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با ابراز خرسندی از استقبال خوب اهالی رسانه خراسان رضوی در جشنواره پنجم ابراز کرد: تا ۳۰ بهمن‌ماه هزار و ۹۸۶ اثر دریافتی از شرکت‌کنندگان در قالب ۱۰ محور جشنواره در دبیرخانه ثبت‌شده است.

وی با ابراز تأسف از اینکه به دلیل مشکلات فنی، ارسال آثار از طریق ایمیل جشنواره با مشکل مواجه شده است، بیان کرد:  ضمن عذرخواهی بابت بروز این نقص، درخواست می‌کنیم آثار خود را تنها از طریق شناسه دبیرخانه جشنواره به نشانی aboozarfestival@ در پیام‌رسان‌ها، ارسال کنند.

محمدیان با تأکید بر اینکه تمامی  تمهیدات لازم برای اجرای مرحله آخر جشنواره پنجم که برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز است، دیده‌شده است، خاطرنشان کرد: برابر برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در ۲۱ اسفندماه با حضور میهمان ویژه کشوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.