معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه صنعت ساختمان سازی باید به سوی تولید مصالح ساختمانی عایق برود، گفت: زیرا عایق حرارتی می تواند انرژی را در ساختمان حفظ کرده و در فصول سرد گرمای منازل از این طریق ایجاد و حفظ شود.

صنعت ساختمان سازی باید به سوی تولید مصالح ساختمانی عایق برود/ وجود ظرفیت های بسیار برای تولید انرژی پاک در خراسان رضوی

سید کمال الدین میرجعفریان در گفت و گو با قدس آنلاین با تاکید بر اینکه در خراسان رضوی ظرفیت های بسیاری برای تولید انرژی پاک وجود دارد، افزود: این استان به دلیل وجود ظرفیت هایی همچون باد و خورشید می تواند در این عرصه به تولید انرژی های پاک دست یابد.
وی ادامه داد: مقرر شده تا دستگاه های مربوطه از جمله سه وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیرو و راه و شهرسازی نحوه تولید بهتر حفظ انرژی های پاک در ساختمان ها را تحلیل کنند و وقتی به راهکار عملی مناسبی رسیدند، راهکار مناسب برای حفظ این انرژی ها در پروژه های بزرگ عمرانی را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کنند.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: البته با توجه به اینکه مصوباتی در کارگروه آلودگی هوا در این استان برای حفظ انرژی های پاک از جمله توجه به تولید مصالح ساختمانی عایق تصویب شده، این مصوبه به دستگاه های مربوطه نیز ابلاغ شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.