گیلان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مرحله دوم واکیسناسیون به تعداد ۱۴۲۵ دوز در سطح استان همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد.

اختصاص ۱۴۲۵ دوز واکسن کرونا در مرحله دوم به گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ، آبتین حیدرزاده از شروع مرحله دوم واکسیناسیون کرونا از امروز در گیلان خبر داد و اظهار کرد: مرحله دوم واکیسناسیون به تعداد ۱۴۲۵ دوز در سطح استان همزمان با سراسر کشور با توجه به سهمیه تخصیص داده شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم واکسیناسیون برای نیروهای بیمارستانی، بخش های آی سی یو، تریاژ، بخش بستری کووید ۱۹، اورژانس، جانبازان گرامی، گروه سالمندان و معلولان در سرای سالمندان و اماکن تحت نظارت بهزیستی انجام می شود.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در آینده نزدیک با انجام واکسیناسیون برای تمام مردم استان و کشور در کنار نظام مراقبت، گام موثری در جهت کنترل و قطع زنجیره بیماری کووید -۱۹ برداریم.

وی با اشاره به روند اجرای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی در گیلان افزود: در انجام مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۲۰۰ هزار نفر از سالمندان گیلانی غربالگری شده‌اند که از این تعداد حدود ۸۴ هزار و ۳۵۶نفر سالمند آسیب پذیر شناسایی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.