گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy M۶۲ با باتری Exynos ۹۸۲۵ ، ۷،۰۰۰mAh راه اندازی شد.

سامسونگ Galaxy M۶۲ با باتری ۷ هزار میلی آمپری عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شرکت سامسونگ بی سر و صدا گلکسی M۶۲ را راه اندازی کرده است، این اطلاعات در وب سایت رسمی شرکت تایلند ذکر شده است و این گوشی هوشمند یک گلکسی F۶۲ با مارک تجاری جدید است که هفته گذشته در هند آغاز به کار کرد، Galaxy M۶۲ دارای مشخصات و طراحی مشابه Galaxy F۶۲ است.

از ویژگی های کلیدی Samsung Galaxy F۶۲ می توان به باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی آمپری ، شارژ سریع ۲۵ واتی و دوربین چهارگانه ۶۴MP اشاره کرد. برخلاف Galaxy F۶۲ ، Galaxy M۶۲ در لیست رسمی خود فقط در یک رم و تنظیمات ذخیره سازی ارائه می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌هایSamsung Galaxy M۶۲

سامسونگ Galaxy M۶۲ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن  FHD + و یک برش حفره ای در مرکز بوده که برای دوربین جلو ارائه شده است، این دستگاه از یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه برخوردار است در حالی که پنل پشتی ماژول دوربین مربعی شکل را در خود جای داده است.

دوربین گوشی هوشمند Samsung Galaxy M۶۲ از یک دوربین چهارگانه تشکیل شده است که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX۶۸۲ ، لنز فوق العاده عریض ۱۲ مگاپیکسلی و هر کدام یک لنز عمقی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی است، این گوشی هوشمند نیز با یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی همراه است.

سامسونگ گلکسی M۶۲ یک پردازنده Exynos ۹۸۲۵ را در زیر کاور خود جای داده است. از طریق اسلات کارت microSD با ۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت همراه است، این گوشی هوشمند قدرت خود را از یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری قدرتمند با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات تأمین می‌کند.

گزینه‌های اتصال در Galaxy M۶۲ شامل پورت USB-C ، ۴G LTE ، WiFi ، بلوتوث ۵.۰ و جک ۳.۵ میلی متری است.

قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy M۶۲

سامسونگ هنوز قیمت رسمی گلکسی M۶۲ را اعلام نکرده است، این گوشی هوشمند جدید در رنگ‌های سیاه، آبی و سبز ارائه می‌شود، از ۳ مارس در تایلند و مالزی برای خرید در دسترس خواهد بود و سپس عرضه جهانی آن ادامه خواهد داشت.

گوشی هوشمند Galaxy F۶۲ نیز به ترتیب ۲۳۹۹۹ روپیه و ۲۵۹۹۹ روپیه برای مدل‌های ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت قیمت دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.