۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 742411

خیلی‌ها براین باورند که اگر عیسی در فینال آسیا حضور داشت شاید سرخ‌ها مقابل نماینده فوتبال کره جنوبی نتیجه مطلوب تری بدست می‌آوردند، همان‌گونه که دیدیم نمایش پایاپای این تیم مقابل اولسان قدرت و انگیزه سرخ‌ها را درآن بازی به رخ می‌کشید.

دندان بخشش AFC را کشیده‌ام

شاید اگر گلزن بازی‌های قبل پرسپولیس در ترکیب حضور داشت نتیجه دیگری رقم می‌خورد و سرخ‌های پایتخت برای نخستین بار درتاریخ خود قهرمانی درآسیا را جشن می‌گرفتند. ناکامی در فینال را بسیاری به غیبت آل کثیر مرتبط می‌دانند. بازیکنی که حالا امیدوار است با برگزاری نشست دوباره در کنفدراسیون فوتبال آسیا دست‌کم اجازه حضور در تمرینات تیمش را بیابد.

در نامه نگاری اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا با باشگاه پرسپولیس عنوان شده که شاید بازیکن خاطی سرخ‌ها با کاهش محرومیت مواجه شود. نشستی که همین روزها برگزار می‌شود وآل کثیر درباره‌اش می‌گوید: «دیگر امیدواری کاذب به خودم نمی‌دهم. دندان بخشش AFC را کنده ام و هرچه پیش آید می‌پذیرم چون دیگر زمان زیادی تا پایان دوران محرومیت من باقی نمانده است. اما برای من اتفاق خوبی خواهد بود که اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا دست‌کم اجازه دهد در تمرینات تیمم شرکت کنم تا در تاریخی که محرومیتم به پایان می‌رسد، درآمادگی قرار داشته باشم». آل کثیر به بخشش کامل محرومیت خود چندان امیدی ندارد و می‌گوید: «اینکه محرومیت من را کلاً ببخشند احتمال بسیار ضعیفی دارد. اندک امید من به پایان محرومیت برای حضور در تمرینات است که اگر این تصمیم را هم بگیرند، خوب است». کنفدراسیون فوتبال آسیا در اوج سخت گیری مهاجم سرخ‌ها را برای اینکه شادی خاصی بعد از به ثمر رساندن گل داشت، ماه‌ها از حضور درمیادین محروم کرد تا این بازیکن نتواند در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و همچین بازی‌های لیگ برتر کمک حال تیمش باشد. هرچند که پرسپولیس در لیگ برتر نتایج تحسین برانگیزی بدست آورده اما حضور آل کثیر می‌توانست برقدرت هجومی این تیم بیفزاید. آل کثیر طبق آنچه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.