مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به اهمیت آموزش و اطلاع رسانی در کاهش حوادث چهارشنبه سوری، بسته‌های آموزشی تهیه و از طریق رسانه ملی و فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاع رسانی رسانی و آموزش، مهم‌ترین راهکار در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال

به گزارش قدس آنلاین، علی یزدانی مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور آگاهی بیشتر مردم در خصوص خطراتی که می‌تواند سلامت آن‌ها را در چهارشنبه پایان سال تهدید کند از شبکه استانی مطالب آموزشی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
او با اشاره به اینکه بسته آموزشی در خصوص خطرات چهارشنبه پایان سال تهیه شده است که در اختیار صدا و سیما قرار گرفته است، افزود: علاوه براین بسته آموزشی نیز در فضای مجازی منتشر شده است تا عموم مردم با اگاهی بیشتری نسبت به خطرات احتمالی، این شب را جشن بگیرند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:تمهیدات لازم از سوی اداره تامین استان برای استقرار آمبولانس‌ها در مراکز پر تردد و آمادگی حوزه‌ها انجام شده است و نماینده اورژانس پیش بیمارستانی نیز در مرکز کنترل ترافیک شهر جهت رصد شرایط حضور دارد.
یزدانی بیان کرد: آماده باش اتوبوس آمبولانس‌ها و اتاق بحران و mcmc برای خدمت رسانی به بیماران نیز در نظر گرفته شده است.
او با اشاره به اینکه دوره آموزشی مجازی در خصوص بیماران سوختگی نیز برای پرسنل در نظر گرفته شد، تصریح کرد: دستور العمل‌های مراقبتی از بیماران نیز به تمام مناطق ارسال شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.