۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 742851

اولین چیزی که برای لینک سازی و خرید بک لینک قوی باید در نظر بگیرید، این است که رسانه مناسبی انتخاب کنید. رسانه مناسب برای خرید بک لینک قوی رسانه ای است که از اعتبار خوبی برخوردار است و در صورت خرید بک لینک از آن رسانه، می توان رتبه سایت را بهبود بخشید.

آموزش خرید «بک لینک» از رسانه های معتبر

یکی از مسائلی که برای کسب و کارهای آنلاین اهمیت بسیار زیادی دارد، رتبه سایت در گوگل است. در واقع اگر یک سایت رتبه خوبی در گوگل داشته باشد، به راحتی می توانید هزاران مخاطب را به سایت خود هدایت کنید! به همین دلیل است که رتبه گوگل تأثیر زیادی در آینده کسب و کارها دارد و همه کسب و کارها به دنبال ترفندهایی برای افزایش رتبه سایت در گوگل هستند. خرید بک لینک قوی یکی از مسائل بسیار مهم در لینک سازی است که روی رتبه سایت در گوگل تأثیر زیادی دارد! در این مقاله می خواهیم به بررسی خرید بک لینک قوی و نکات مهم در این زمینه بپردازیم.

رسانه مناسب بک لینک قوی چیست؟

اولین چیزی که برای لینک سازی و خرید بک لینک قوی باید در نظر بگیرید، این است که رسانه مناسبی انتخاب کنید. رسانه مناسب برای خرید بک لینک قوی رسانه ای است که از اعتبار خوبی برخوردار است و در صورت خرید بک لینک از آن رسانه، می توان رتبه سایت را بهبود بخشید. در واقع رسانه های خوب دارای اعتبار سئو بسیار خوبی هستند و اگر از این رسانه ها بک لینک قوی خریداری کنید، می توانید رتبه خوبی کسب کنید. در واقع قرار گرفتن لینک سایت شما در سایت هایی که از اعتبار سئو بالایی برخوردار هستند، می تواند به گوگل این سیگنال را ارسال کند که سایت شما هم ارزشمند است.

برخی کاربران فکر می کنند که اگر تعداد لینک ها زیاد باشد، تأثیر مثبتی روی رتبه سایت آن ها دارد. در حالی که تنها خرید بک لینک قوی و معتبر می تواند به رتبه سایت شما در گوگل کمک کند! بنابراین اگر در سایت هایی که رتبه خوبی ندارند و از آن بدتر، مزرعه لینک هستند لینک خود را درج کنید، رتبه سایت شما کاهش پیدا می کند! تا جایی که ممکن است گوگل سایت شما را جریمه کند و برای برگشتن به حالت اول، ممکن است زمان بسیار طولانی از شما گرفته شود.

تأثیر بک لینک قوی روی سئو چیست؟

یکی از سوالاتی که برای کاربران زیادی پیش می آید، این است که خرید بک لینک قوی در سئو چه تأثیری دارد! اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید، این است که هنگام درج لینک سایت خود در رسانه های دیگر، در واقع آن رسانه ها به گوگل می گویند که سایت شما ارزشمند است و باید رتبه آن را بهبود ببخشد؛ بنابراین خرید بک لینک قوی می تواند تأثیر بسیار زیادی روی رتبه سایت شما داشته باشد! از طرف دیگر، اگر بک لینک قوی را به درستی خریداری کنید، گوگل متوجه پولی بودن آن نمی شود و فکر می کند که لینک سازی به صورت طبیعی انجام شده است. در این صورت به راحتی می توانید رتبه سایت خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید و افزایش دهید.

نکات مهم انتخاب رسانه مناسب برای خرید بک لینک قوی

رسانه مناسب برای خرید بک لینک

تا اینجای مقاله متوجه شدید که خرید بک لینک قوی backlink باید از رسانه های معتبر انجام شود! اما رسانه های معتبر چه ویژگی هایی دارند؟ در این بخش به بررسی ۵ مورد از مهم ترین نکاتی که می تواند هنگام خرید بک لینک قوی به شما کمک کند، می پردازیم:

رتبه سئو رسانه موردنظر

اولین چیزی که برای انتخاب رسانه مناسب در خرید بک لینک قوی باید در نظر بگیرید، رتبه سئو آن رسانه است. در واقع بک لینک قوی، بک لینکی است که در سایت های معتبر و قوی درج شود تا گوگل بتواند شما را هم یک سایت قدرتمند و ارزشمند به حساب بیاورد. این مسئله باعث می شود تا رتبه سایت شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد و در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید. برای آن که متوجه شوید یک رسانه رتبه سئو خوبی دارد یا خیر، کافی است به دامین اتوریتی و اسپم اسکور آن توجه کنید. هر چقدر دامین اتوریتی یک سایت بالاتر باشد و عدد اسپم اسکور آن پایین تر، آن رسانه قدرتمند تر است و می تواند به افزایش رتبه سایت شما کمک کند.

تعداد لینک های درج شده در آن رسانه

مسئله دیگری که برای انتخاب رسانه مناسب برای خرید بک لینک قوی باید توجه کنید، تعداد لینک هایی است که در آن رسانه درج می کنید. بهترین راه کار برای خرید بک لینک قوی استفاده از رپرتاژ آگهی است! در رپرتاژ آگهی می توانید یک محتوای ارزشمند و حرفه ای قرار دهید تا گوگل برای آن صفحه ارزش زیادی قائل شود. همچنین لینک های خود را در آن درج کنید که از یک صفحه با ارزش لینک گرفته باشید! تعداد لینک ها هم اهمیت زیادی دارند! سعی کنید در یک صفحه لینک های زیادی قرار ندهید و لینک های خود را در صفحه ای که لینک های زیادی در آن وجود دارند، درج نکنید. زیرا هر چقدر لینک های قرار گرفته در یک صفحه بیشتر باشد، می تواند روی ارزشی که گوگل برای هر یک از آن ها در نظر می گیرد، تاثیرگذار باشد.

عدم استفاده از سایت های مزرعه لینک برای خرید بک لینک

مزرعه لینک به سایت هایی گفته می شود که هدف آن ها تنها فروش بک لینک است نه ایجاد ارزش برای سایت های دیگر! در واقع این سایت ها حاضرند صدها لینک را در هر صفحه از سایت خود منتشر کنند و پول بیشتری در بیاورند. انتشار لینک در سایت هایی که هزاران لینک به سایت های دیگر می دهند، احتمال پنالتی شدن سایت شما را تا حد بسیار زیادی بالا می برد. بنابراین حتماً از سایت های قوی و معتبری استفاده کنید که برای سایت شما ارزش ایجاد می کنند و می تواند در سئو سایت شما تاثیرگذار باشد.

انتشار بک لینک در یک صفحه خاص با محتوای مرتبط

یکی دیگر از مسائلی که باید در نظر بگیرید، مرتبط بودن سایت موردنظر با سایت شما است! اگر از نظر موضوعی ارتباط نداشته باشد، حتی اگر جریمه هم نشوید اما ارزش زیادی برای سایت شما ایجاد نمی کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتماً در سایت هایی که با سایت شما معتبر هستند و می توانند برای سئو شما مفید باشند، دست به خرید بک لینک قوی بزنید. در غیر این صورت بهتر است در سایت هایی که رتبه پایین تری دارند اما محتوای مرتبط با سایت شما دارند، بک لینک درج کنید.

رعایت نسبت ۱ به ۱۰ برای خرید بک لینک

یکی دیگر از قوانینی که برای خرید بک لینک قوی باید در نظر بگیرید، رعایت نسبت ۱ به ۱۰ است. در  واقع نسبت لینک های خریداری شده نسبت به لینک های طبیعی که برای سایت خود دریافت کرده اید، باید ۱ به ۱۰ باشد. عدد ۱ نسبت لینک های خریداری شده و ۱۰ لینک های طبیعی است که به سایت شما داده می شود. یکی از تفکرات اشتباهی که در این زمینه وجود دارد، این است که رپرتاژ آگهی هر چقدر هم که زیاد باشد منجر به جریمه شدن سایت شما نمی شود! در حالی که استراتژی خرید رپرتاژ آگهی هم باید منظم و طبیعی باشد تا سایت شما جریمه نشود. بنابراین فرقی ندارد که هدف شما خرید رپرتاژ است یا خرید بک لینک قوی! در هر صورت شما در حال درج لینک در سایت های دیگر هستید و حتماً باید توجه داشته باشید که لینک های شما برای گوگل طبیعی جلوه کنند.

در این مطلب به بررسی کامل نکاتی برای انتخاب رسانه مناسب در زمینه خرید بک لینک قوی پرداختیم. یکی از شرکت هایی که در زمینه خرید بک لینک قوی و رپرتاژ به شما کمک می کند، آژانس تسمینو است. این آژانس تضمین بهترین قیمت و کیفیت را به کاربران ارائه کرده است که می توانید برای خرید هر کدام از آن ها از طریق این سایت اقدام کنید. همچنین تیم پشتیبانی این سایت در خدمت شما است تا در زمینه خرید بک لینک قوی به شما مشاوره بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.