همدان _ رستمی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از انجام عملیات برف‌روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام راه های اصلی باز است.

محورهای مواصلاتی اصلی استان همدان باز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مسعود رستمی اظهار کرد: حدود هشت هزار و ۱۴۰ تن ماسه و نمک از ابتدای بارش برف به منظور جلوگیری از لغزندگی راه های  جاده ای استان همدان به مصرف رسیده است، که در همین راستا حدود ۱۸ هزار و ۱۴۰ کیلومتر از راه های استان برف‌روبی و باز گشایی شد.

رستمی افزود: بارش برف که از روز جمعه آغازشده است،و با توجه به شدت بارش های اخیر که در حدود ۸۰ درصد ازگردنه ها و حتی مناطق کفی و جاده های مسطح را شامل شد نیروهای راهداری به صورت آماده باش به ارائه خدمات درمناطق مختلف و جاده های  استان پرداختند.

وی ادامه داد: بیشترین بارش برف را در محور ملایر _ اراک، گردنه اسد آباد، گردنه همه کسی، گردنه گرمک در رزن، تویسرکان و دولایی شاهد بودیم که با تلاش راهداران استان همدان تمام راه ها بازگشایی شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان یادآور شد: در حال حاضر تمام راه های اصلی باز است و هیچ راه مسدودی که در پی بارش برف امکان تردد در آن وجود نداشته باشد نداریم و عبور و مرور در جاده های استان همدان جریان دارد.

رستمی با یادآوری اینکه هیچ راه بسته ای در استان همدان نداشتیم و تمام راه ها با تلاش همکاران راهداری باز است، اظهار کرد: لغزندگی در پی بارش ها مشاهده شد که بعضی خودروها که مجهز به زنجیر چرخ نبودند در برخی مسیرها با مشکل مواجه شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.