به منظور توسعه زیرساخت‌های فنی و پوشش حداکثری دیجیتال، تفاهم نامه‌ای بین استانداری خراسان رضوی و معاونت فنی رسانه ملی به امضا رسید.

توسعه زیرساخت‌های فنی و پوشش حداکثری دیجیتال در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، به منظور توسعه زیرساخت‌های فنی و پوشش حداکثری دیجیتال، تفاهم نامه‌ای با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیون ریال بین استانداری خراسان رضوی و معاونت فنی رسانه ملی به امضا رسید.
محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: مفاد این قرارداد توسعه پوشش تلویزیون دیجیتال و رادیویی اف ام استان، به روزرسانی زیرساخت‌ها و سیستم‌های تولید و پخش مرکز و سیگنال رسانی ایستگاه‌های رادیویی، تامین تجهیزات و به روزرسانی واحد سیار با قابلیت اچ دی، تجهیز مونیتورینگ شبکه‌ها و پوشش استانی، تکمیل پوشش دیجیتال مشهد و پوشش ۱۰ برنامه در شهرهای سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب می باشد.
او افزود: مواد به امضا رسیده در این تفاهم نامه، تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید.

رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری‌های رسانه ملی هم در این مراسم گفت: با اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه در مدت ۲ سال، شاهد رشد چشمگیری در حوزه پوشش حداکثری شبکه‌های دیجیتال در این استان خواهیم بود.
او افزود: بعد از اجرایی شدن این تفاهم نامه، ۱۳۰ نقطه کم برخودار در خراسان رضوی دیگر مشکلی در دریافت شبکه‌های دیجیتال نخواهند داشت.
نصرپور مدیر کل صداوسیما مرکز خراسان رضوی هم گفت: معاونت فنی این مرکز در هفدهمین اجلاس فناوری رسانه کشور خوش درخشیده و مقام اول را کسب کرده است.
او افزود: در حال حاضر باید در ۱۳۰ روستای استان که بیش از ۵۰ خانوار هستند، زیرساخت‌های فنی در حوزه دریافت شبکه‌های دیجیتال افزایش یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.