شهردار مشهدمقدس نسبت به تسریع پروژه‌های عمرانی در حاشیه شهر مشهد و اختصاص اعتبارات به آنها تاکید کرد.

بخش عمده اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد به حاشیه شهر اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بولوار الزهرا(س) اظهار داشت: در این محدوده مشکل عبور و مرور داریم، خیابان‌های این منطقه عرض کمی دارند، همچنین مشکل قرار گرفتن مدرسه در سر راه بود که با کمک استانداری حل شد.

کلائی بیان کرد: یک سال است در کال امیرآباد درگیریم و ۲-۳ معارض داریم.

شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کر: در بولوار بصیرت منتظر تعامل با آستان قدس هستیم. اگر در ۲ هفته آینده این مشکلات حل شود، این معبر در برنامه بعدی اصلاح  قرار خواهد گرفت.

خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: ۲ پل روی کال امیرآباد نصب کردیم. بولوار الزهرا(س) در ضلع شمالی بزرگراه بابانظر را به کال ابراهیم آباد متصل کرد.  

وی گفت: با بازگشایی این بولوار دسترسی راحت‌تر می‌شود؛ ۱۲ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

معاون شهردار مشهد مقدس ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد هزینه‌های عمرانی برای حاشیه شهر اتفاق افتاده است.

رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: ۲ پل مهم روی کال نصب شد که ضلع غربی را به شرقی متصل کرد، تعامل انجام شده با آموزش و پرورش نیز قابل تقدیر است.

فیضی بیان کرد: پارک حاشیه‌ای ضلع جنوبی بولوار شهیدمفتح، بازپیرایی و خدمات جانبی انتقال جمعه بازار، اجرای پل عابر پیاده مکانیزه در حاشیه شهر مشهد از دیگر اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.