فرماندار ویژه سبزوار گفت: تکمیل طرح راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است که عملیات عمرانی آن طی ۲ سال گذشته شتاب بیشتری گرفته است.

 تکمیل راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی علوی مقدم در حاشیه بازدید از طرح راه آهن سبزوار  افزود: طرح راه آهن این شهرستان به طول ۴۸ کیلومتر از ایستگاه سلطان آباد شهرستان خوشاب به شهر سبزوار ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هم اینک پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه طرح راه آهن سبزوار به ۸۸ درصد رسیده است که پس از اتمام عملیات زیرسازی، مناقصه روسازی و ریل گذاری هم برگزار می شود.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین عملیات اجرایی ساخت ایستگاه راه آهن سبزوار برای دسترسی آسان مردم در کنار این شهر و در بلوار هشت بهشت آغاز شده است که هزینه لازم برای تکمیل آن ۹۰۰ میلیارد ریال است.

علوی مقدم افزود: شهر سبزوار در مسیر ترانزیت بین المللی و ارتباط با کشورهای آسیای میانه قرار دارد که این امر اهمیت تکمیل راه آهن سبزوار را افزایش داده است.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح راه آهن سبزوار، چهار طرح ملی دیگر در این شهرستان در دست اجراست که عبارتند از عملیات ۲ بانده شدن جاده‌های سبزوار- اسفراین و سبزوار- خوشاب، احداث مجتمع فرهنگی، هنری و تکمیل مرحله دوم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران. 

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.