دادستان عمومی و انقلاب کلات به عنوان مدعی العموم نسبت به موضوع قطعی مکرر اینترنت در این شهرستان ورود کرد و گفت: به عنوان مدعی العموم از مسوولین مربوطه خواسته‌ایم تا ضمن اعلام علت دقیق قطعی‌ها، تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از تکرار مجدد آن را در آینده انجام دهند.

ورود مدعی العموم به قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه در شهرستان کلات

به گزارش قدس آنلاین، حمید سلطانی با اشاره به ضرورت تامین زیرساخت‌ها در ارائه خدمات ارتباطی به ویژه اینترنت، اظهار کرد: امروزه ارتباطات در بستر فضای مجازی از زمره ضروریات اکثر قریب به اتفاق افراد جامعه است.

دادستان عمومی و انقلاب کلات با ابراز تاسف از قطعی‌های مکرر اینترنت و در برخی موارد قطع شبکه تلفن همراه، ابراز کرد: اگرچه تاکنون این قطعی‌ها بارها در کلات تکرار شده و بعد ساعاتی مجدد شاهد وصل ارتباط بودیم، اما نه تنها مسبب این قطعی‌ها معرفی نشده، بلکه از شهروندان نیز عذرخواهی نشده است.

وی با بیان اینکه اطمینانی نیست که در آینده این روند تکرار نشود، یادآور شد: این قطعی ارتباط منجر به بروز ضررهای مادی و معنوی به بسیاری از افراد شده است.

سلطانی با تاکید بر اینکه به عنوان دادستان در جهت صیانت از حقوق عامه و دفاع از حقوق مشروع  شهروندان، به موضوع ورود کرده‌ایم، بیان کرد: به عنوان مدعی العموم از مسوولین مربوطه خواسته شده تا ضمن اعلام علت دقیق قطعی‌ها، تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از تکرار مجدد آن را در آینده انجام دهند.

دادستان کلات تاکید کرد: مطالبه‌گری قانونی حق مسلم شهروندان است و ما نیز در جهت تحقق آن در کنار آنان هستیم.

گفتنی است؛ در ماه‌های اخیر  شهروندان کلات، بارها شاهد قطع اینترنت و شبکه تلفن همراه در این شهرستان بودند، به‌طوری روز گذشته حدود ۸ ساعت با قطعی ارتباط مواجه شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.