۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 748977

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای میانی هفته آینده به بالاترین حد خود از ابتدای امسال می‌رسد.

دمای هوای خراسان رضوی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری افزود: در روزهای ابتدایی هفته آینده میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تغییری اندک دارد اما در روز سه شنبه هفته آینده به میزان پنج درجه افزایش می یابد.
وی اضافه کرد: میانگین دمای هوای امروز مشهد ۲۸ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که طی روزهای آینده بین ۲ تا سه درجه در نوسان است و در روز سه شنبه آینده به ۳۳ درجه خواهد رسید.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: افزایش ابرناکی در برخی از ساعات شبانه روز به ویژه در عصرها و اوایل شب رخ خواهد داد که در مناطق نیمه شمالی خراسان رضوی بارشهای پراکنده دور از انتظار نیست.  
اثمری افزود: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و با احتمال بروز خسارت به ویژه در مناطق بادخیز خراسان رضوی طی این مدت ادامه دارد.
وی ادامه داد: داورزن با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.