جانشین پلیس‌راه خراسان رضوی از اعمال قانون بیش از ۶ هزار خودرو در مبادی ورودی شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز این استان از ۱۸ فروردین ماه تاکنون خبر داد.

اعمال قانون بیش از ۶۰۰۰ خودرو در ورودی شهرستان‌های قرمز و نارنجی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد قانعی‌نژاد در خصوص میزان اعمال قانون صورت گرفته از ابتدای وضعیت قرمز شهرستان‌ها در خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا ورود خودروهای غیربومی به شهرستان‌هایی با وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است.

وی ادامه داد: از ۱۸ فروردین ماه که وضعیت کرونایی شهرستان مشهد از رنگ نارنجی به رنگ قرمز تغییر کرده است، ۱۸ هزار و ۵۹۰ تذکر به ورود خودروهای غیربومی در مبادی ورودی شهرستان‌های نارنجی و قرمز داده شده است.

جانشین پلیس‌راه خراسان رضوی افزود: از این میزان ۱۵ هزار و ۳۳۰ خودرو نیز بازگشت داده شده‌اند، هزار و ۸۵۸ خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی و ۴ هزار و ۱۵۰ خودرو در سراسر خراسان رضوی یک میلیون تومان اعمال قانون شده‌اند.

قانعی‌نژاد تاکید کرد: در صورت عدم رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و تداوم شیوع کرونا، این طرح کماکان پا برجا خواهد بود، مگر این که تعداد فوتی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا کاهش یابد.

وی یادآور شد: پلیس‌راه در رابطه با لغو و یا تداوم ممنوعیت‌های تردد تصمیم‌گیرنده نیست و تنها به اجرای تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا می‌پردازد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.