رئیس مجلس گفت: حضور نظامیان خارج از منطقه در خلیج فارس نه تنها امنیت را حفظ نکرده بلکه باعث تهدید و ناامنی در منطقه شده است.

قالیباف:حضور نیروهای خارجی در خلیج فارس امنیت منطقه را برهم زده است

قدس آنلاین: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش مجازی "خلیج فارس خانه ماست"  که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک روز خلیج فارس گفت: روز خلیج فارس برای ما مهم است ولی باشکوه تر از آن روزی است که نیروهای خارج از منطقه از این منطقه خارج شوند و آن روز روز شادی مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه خلیج فارس جگرگوشه مردم ایران است، ادامه داد: ملت شجاع ایران عزیزان و دلبندان خودشان را برای امنیت منطقه و دنیا در این منطقه تقدیم کرده اند.خلیج فارس فخر ایرانیان است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه امنیت مهمترین موضوع در زندگی همه انسانها در همه مناطق است، اضافه کرد: در همه فرهنگ‌ها و ادیان به موضوع امنیت تاکید شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از مناطقی که امنیت در آن مهم است منطقه استراتژیک خلیج فارس است اظهار داشت: حضور نظامیان خارج از منطقه نه تنها امنیت منطقه را حفظ نکرده بلکه باعث تهدید و ناامنی در منطقه شده است.

قالیباف تصریح کرد: حضور نیروهای نظامی خارج از منطقه در راس انها آمریکا باعث بر هم خوردن امنیت و از بین رفتن فرصت های اقتصادی در منطقه و خارج از منطقه شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.