استاندار خراسان رضوی در قالب برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، امروز از ۳ شرکت داروسازی بازدید و در خصوص رفع مشکلات آن‌ها دستورهای مقتضی صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی از ۳ واحد داروسازی بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، شرکت های داروسازی سامی ساز، ثامن و سجاد داروی شرق سه شرکتی بودند که مورد بازدید محمدصادق معتمدیان قرار گرفتند.

در شرکت داروسازی ثامن، به عنوان واحد تولید کننده انواع سرم‌های تزریقی، ۵۸۰ نفر مشغول به کار هستند و در شرکت داروسازی سامی ساز نیز، که تولید انواع قرص و کپسول را در دستور کار دارد. ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کارند.

شرکت سجاد داروی شرق هم با ظرفیت تولید واقعی سالانه ۱.۵ میلیارد قرص و کپسول، ۸۳ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فعالیت می‌کنند.

در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از این واحدها که با حضور مدیران واحدهای تولیدی دارو صورت گرفت، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در این شرکت‌ها برگزار شد.

جلسات ستاد سیاست‌گذاری تحقق شعار سال یعنی «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» هر هفته با حضور محمدصادق معتمدیان و مدیران ارشد اجرایی استان در راستای رفع موانع تولید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.