مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: در ایام بیماری کرونا استقبال مردم از خریدهای اینترنتی بی‌سابقه بوده و می‌توان گفت ترافیک صادره مرسولات اینترنتی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد۵۰ درصدی و تعداد امانات نیز در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد ۱۰۰ دردصدی داشته است.

رشد ۵۰ درصدی ترافیک صادره مرسولات اینترنتی خراسان رضوی در سال

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد موسوی در خصوص فعالیت اداره پست در ایام کرونا اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا و همچنین ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش حجم مرسولات و استقبال شهروندان از خریدهای اینترنتی پرسنل پست بدون تعطیلی و با حضور ۱۰۰ درصدی خدمات پستی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند.

‌وی افزود: بسیاری از همکارانم سحر و افطار را در اداره به سر می‌برند و با اینکه روزه دارند به فعالیت خود ادامه می‌دهند، روزانه هزاران مرسوله وارد پست استان می‌شود و همه همکاران مبادله، تجزیه و توزیع با جدیت وارد عمل می‌شوند و همه تلاش خود را در توزیع به موقع به کار می‌گیرند.

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فروشگاه‌ها با پست قرارداد منعقد کرده‌اند

موسوی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فروشگاه‌ها با پست قرارداد منعقد کرده‌اند و از طرفی استقبال مردم نسبت به خریدهای اینترنتی افزایش یافته و این امر موجب افزایش حجم کار کارکنان پست شده است، کارکنان پست در کنار کادر درمان توانستند در قطع زنجیره کرونا نقش مهمی را ایفا کنند.

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: همچنین ابتلای پرسنل به بیماری کرونا و همچنین برخی محدودیت‌های حمل و نقل و ضدعفونی مرسولات گاهی موجب تاخیر در توزیع مرسولات شده است.

نقش پست در ایام شیوع ویروس کرونا نمایان‌تر شد

موسوی بیان کرد: همه مسئولین و کارکنان پست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه تلاش خود را در راستای حفظ سلامت مردم و کارکنان به کار گرفته‌اند. نقش پست در ایام شیوع ویروس کرونا نمایان‌تر شد.

وی با اشاره به تغییر ساختار پست استان  و جابجایی طبقات و همچنین استفاده از حمل و نقل ریلی، ایجاد هاب پستی و خرید ترولی و دیگر تجهیزات بیان کرد: همه این اقدامات به ارتقا کیفیت توزیع و حمل و نقل مرسولات پستی کمک کرده است.

در ایام بیماری کرونا استقبال مردم از خریدهای اینترنتی بی‌سابقه بوده است

مدیرکل پست خراسان رضوی تاکید کرد: در ایام بیماری کرونا استقبال مردم از خریدهای اینترنتی بی‌سابقه بوده و می‌توان گفت ترافیک صادره مرسولات اینترنتی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد۵۰ درصدی و تعداد امانات نیز در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

موسوی اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه سامانه GNAF.POST.IR کدپستی مورد نیاز خود را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند. شهروندان برای حفظ سلامت خود و موزعین هنگام دریافت مرسوله از ماسک استفاده کنند و محتویات داخل بسته‌ها را ضد عفونی نمایند.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی روستا بازار به عنوان گامی مهم در حمایت از محصولات و تولیدات روستایی است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.