نماینده مردم کاشمر،خلیل آباد،بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تاکنون پروژه باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد مجوز ماده 23 نداشته است و هر گونه کار اجرایی دراین پروژه تاکنون غیر قانونی و تخلف بوده است.

پروژه دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل آباد مجوز ماده 23 ندارد

به گزارش قدس آنلاین  حجت الاسلام جوادنیک بین عنوان کرد: اخیرا به دنبال مجوز ماده 23 از طریق سازمان برنامه و بودجه هستم  که طبق قول دکتر نوبخت تاپایان امسال این  پروژه دارای مجوز ماده 23  خواهد شد و در ردیف اعتبارات ملی قرار خواهد گرفت. وی تخصیص هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار از طریق ماده 56 را از مهم ترین دستاوردهای کمیسیون تلفیق به  حوزه راههای استان  اعلام کرد و گفت:  تقسیم  شهرستانی این میزان اعتبار هفته آینده انجام می شود.

 وی بیان کرد:  با رایزنی های صورت گرفته  مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای باند دوم محور  بردسکن به شادمهر و بردسکن به انابد نیز گرفته شد.

نماینده مردم کاشمر،خلیل آباد،بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت روحانی دیگر انگیزه خدمت به مردم را ندارد و فقط  به دنبال مذاکره است گفت: متاسفانه دولت روحانی از سر معیوب است و به اعتقاد من سر دولت باید قطع شود و دولت محاکمه می شد.

 وی اظهارداشت: دراین شرایط اگر یک وزیر از دولت استیضاح شود دولت از حیز انتفاع خارج خواهد شد و باید مجددا کابینه انتخاب شود که با توجه به عمر آخر دولت این مهم به صلاح کشور نیست.  

وی عنوان کرد:  بیش از 100 میلیارد  دلار از پول های کشور در غرب و دیگر کشورها بلوکه شده است در صورتی که کل درآمد  ارزی کشور در سال جاری 22 میلیارد دلار است  که اگر این میزان آزاد شود 5 برابر بودجه کشور  خواهد بود.

وی همچنین گفت: مجلس طرح بن معیشتی را به تصویب رساند ولی به خاطر مشکل اصل 75 قانون اساسی این مهم به تصویب نرسید.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.