زمان بندی بروزرسانی اندروید ۱۱ برای دستگاه‌های نوکیا فاش شد.

جدول زمانی بروزرسانی اندروید ۱۱ برای گوشی‌های نوکیا منتشر شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، چند روز پیش HMD برنامه زمان بندی برای ارتقا سیستم عامل اندروید ۱۱ گوشی های نوکیا را اعلام کرد. البته قبل از این لیست دیگری نیز وجود داشته است، اما این یکی در مقایسه با نسخه قبلی کمی اصلاح شده است. این اطلاعات مربوط به کارمندان نوکیا است، آن ها اخبار را در تالار گفت‌وگو رسمی فاش کردند و گفتند که کاربران می‌توانند با مراجعه به تصویر زیر (جدول زمانی جدید) منتظر اندروید ۱۱ باشند.

در سال ۲۰۲۰ نوکیا جدول زمانی مشابهی را اعلام کرد، اما سپس آنها به سرعت آن را پس گرفتند. با این حال در آن زمان ما دیدیم که برخی از مدل های جدید از جمله نوکیا ۸.۳ ۵G ، نوکیا ۸.۱ ، نوکیا ۲.۲ و نوکیا ۵.۳ اندروید ۱۱ را تا Q۴ ۲۰۲۰ دریافت می کنند. در سه ماهه اول سال جاری، HMD Global قصد دارد اندروید ۱۱ را برای نوکیا ۱.۳ ، نوکیا ۴.۲ ، نوکیا ۲.۴ ، نوکیا ۲.۳ و نوکیا ۳.۴ عرضه کند. در سه ماهه دوم، گوشی های HMD برای دریافت اندروید ۱۱ باید نوکیا ۳.۲ ، نوکیا ۷.۲ ، نوکیا ۶.۲ ، نوکیا ۱ پلاس و نوکیا ۹ PureView باشند و برخی منابع متوجه شده‌اند که این لیست فاقد برخی از مدل‌ها مانند نوکیا ۸ سیروکو و گوشی اقتصادی نوکیا ۱ است.

اکنون  می بینیم که زمان به روزرسانی بسیاری از گوشی های هوشمند از جمله نوکیا ۱.۳ ، ۲.۴ ، ۳.۴ به مدت یک ماه به تعویق افتاده است و انتظار می‌رود نوکیا ۶.۲ ، ۷.۲ ، ۹ PureView در سه ماهه سوم به روز شود.

در واقع نوکیا خیلی هم عقب نیست، با وجود اینکه اندروید ۱۱ در ماه فوریه منتشر شد، تولیدکنندگان برای تغییر پوسته بر اساس نسخه جدید خود مدت زمان زیادی را نسبتا لازم دارند. از این نظر، کاربران نوکیا که هنوز اندک هستند نباید از این موضوع شکایت کنند.

جدیدترین گوشی‌های نوکیا

نوکیا در ۸ آوریل ۲۰۲۱ یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و تعدادی از گوشی‌های هوشمند جدید را به طور رسمی منتشر کرد. آنها استفاده از نامگذاری دیجیتال را لغو کرده، به جای آن از سه سری محصول X / G / C استفاده می‌کنند. مدل های X۲۰ و X۱۰ که به تازگی روانه بازار شده‌اند با پردازنده Qualcomm Snapdragon ۴۸۰ عرضه می‌شوند، همچنین آنها از حالت دوگانه ۵G پشتیبانی می‌کنند و دارای یک صفحه نمایش LCD تمام صفحه ۶.۷ اینچی حفره‌ای در قسمت فوقانی در مرکز صفحه نمایش هستند و قیمت دستگاه از ۲۵۰ یورو شروع می شود. علاوه بر این، این شرکت همچنین گوشی‌های هوشمند G۲۰ ، G۱۰ و C۲۰ ، C۱۰ را معرفی کرده است. مشخص است که HMD هنوز در جبهه‌های میان رده و پایین رده می‌جنگد، این شرکت هنوز در تلاش برای بهبودی است و در صورت موفقیت، ممکن است شاهد پرچمداران مجدد نوکیا نیز باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.