۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 751831

در آستانه دربی جمعه پایتخت انواع و اقسام کری‌های ستاره‌های قدیمی دو تیم را مرور می‌کنیم.

دربی برای جذب فالوئر

دو آتشه ها

همان طور که در قشر جوان هوادار آرام و دوآتشه داریم، در بین پیشکسوتان نیز چنین موضوعی وجود دارد، برخی پیشکسوتان قرمز و آبی با رعایت اصول و قاعده احترام برای حریفان خود خط و نشان می‌کشند، اما برخی به قدری تند و دو آتشه که سبب می‌شود اظهارات آن‌ها به سرعت در فضای مجازی وایرال شود.منتقدان بر این باورند، علت اصلی وقوع چنین رفتاری از سوی پیشکسوتان صرفاً زنده ماندن نام آن‌ها در حوزه شبکه‌های اجتماعی است! آن‌ها هم مثل خیلی‌ها دغدغه جذب فالوئر در شبکه‌های اجتماعی را دارند.

کری خوان‌های آرام

با این حال تعداد افراد آرام و متین در بین پیشکسوتان دو تیم کم نیست، به عنوان مثال علی جباری کاپیتان سابق استقلالی‌ها یکی از این افراد است که با مرور سخنانش می‌توان به این باور رسید که او اهل کری‌های غیر معمول نیست، به اصطلاح قصد ندارد شاخ مجازی شود. همزمان با علی جباری،محمد پنجعلی هم با همین سبک به عرصه کری خوانی البته با رعایت اصول همیشگی ورود می‌کند تا شاهد داغ شدن فضای خط و نشان‌ها برای دربی باشیم.

کری‌های مدرن

اما همه اظهارنظرها و کری خوانی‌ها به این سبک نیست، برخی جوان ترها که با فناوری آشنایی بیشتری دارند، به جای مصاحبه ترجیح می‌دهند با انتشار استوری، توییت و پست‌های اینستاگرامی وارد این معرکه شوند، البته برخی اوقات رفتار آن‌ها از حد معمول خارج می‌شود و با شوخی‌های زشت و کلمات دور از انتظار برای رقیب کری خوانی می‌کنند که همین مسئله موجب می‌شود جدال عجیبی در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مختلف شکل گیرد، سوشا مکانی، امیر حسین صادقی، شیث رضایی در این حوزه سرآمد هستند.

کری برادرانه

اما یک اتفاق باورنکردنی، جدال برادران فنونی زاده در این عرصه است، آن‌ها که در زمره پیشکسوتان مسن آبی و قرمز هستند، در آستانه دربی بدون در نظر گرفتن سن و سال خود بی محابا برای همدیگر کری خوانی می‌کنند تا یک رویارویی آتشین در شبکه‌های اجتماعی بین بازیکنان سابق این دو باشگاه شکل گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.