یکی از آیین‌های زیبا و مبارک فرهنگ دینی ما دید و بازدید و احوال‌پرسی درایام عید است. هرچند محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، این سنت حسنه را کمرنگ‌تر کرده ولی جمعی از مردم نیکوکار و نیک‌اندیش شهرمان دست روی دست نگذاشته و از این فرصت مغتنم برای دلجویی از همشهریان نیازمند خود کمال استفاده را کرده‌اند.

عیدانه‌ای برای شادی دل مؤمنان/ توزیع ۲۰۰ کیلو شیرینی بین اقشار کم‌بضاعت به مناسبت عید فطر

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ فطر، چند کارگاه شیرینی‌پزی زیر نظر کانون‌های خدمت رضوی شهر مشهد با مشارکت آستان قدس رضوی نسبت به پخت شیرینی برای شادی دل مؤمنان اقدام کردند.

هادی غلامی مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در این رابطه اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، تعدادی از کارگاه‌های شیرینی‌پزی فعال در کانون‌های خدمت رضوی شهر مشهد برای خوشنودی خانواده‌های بی‌بضاعت حاشیه شهر مشهد دست به پخت شیرینی زدند.

وی در ادامه افزود: به همین مناسبت، ۲۰۰ کیلو انواع شیرینی تهیه و طبخ شد و به همت سه تیم از خادمیاران رضوی بین خانواده‌های تحت پوشش کانون‌های رضوی از جمله گلشهر، روستای قرقی و... توزیع شد.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: جمعی از مسئولان مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی و خادمیاران رضوی نیز برای تبریک ایام عید، با خانواده‌های معظم شهدا و سادات شهر مشهد از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.