اطلاعات جدیدی از دوربین گوشی هوشمند بعدی گوگل منتشر شد.

جزئیات دوربین گوشی هوشمند Google Pixel ۶ Pro فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در نیمه دوم سال شاهد رونمایی از گوگل پیکسل ۶ خواهیم بود و این شرکت نیز با یک نسخه پیشرفته از پرچمدار اما با نام گوگل پیکسل ۶ پرو به بازار بازخواهد گشت. هفته گذشته جان پروسر رندرهای گوشی های هوشمند را منتشر کرد که این بار غیر عادی به نظر می رسند و همه به لطف یک دوربین غیر معمول است. طبق شایعات، نسخه اصلی دو حسگر تصویر و سیستم عامل حداقل سه به روزرسانی اصلی را دریافت می کند.

علاقه‌مندان امروز اطلاعات بیشتری را در مورد دوربین اصلی Google Pixel ۶ Pro به دست آوردند، پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی دریافت کند که با یک ماژول زاویه باز تکمیل خواهد شد. یک نوآوری خوب دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از بزرگنمایی نوری ۵ برابر است و سنسور چهارم نیز وجود دارد که وظیفه اصلاح رنگ را بر عهده دارد. لنز تله برای نسخه اصلی احتمالا تغییر می‌کند اما وضوح آن مشخص نیست.

توجه داشته باشید که در رندرهای جان پروسر، Pixel ۶ Pro دارای دوربین سه گانه است و سنسور چهارم ندارد. بنابراین عجله نکنیم، هیچ یک از این اطلاعات را با اطمینان و به عنوان نسخه پایانی دستگاه نمی‌توانیم در نظر بگیریم.

به یاد بیاورید که شایعاتی در شبکه وجود دارد مبنی بر اینکه سری Pixel ۶ به جای Qualcomm SoCs، دارای پردازنده Google SoC هستند و آنها آن را به همراه سامسونگ ایجاد می کنند. این شرکت در کنار گوشی‌های هوشمند می‌تواند ساعت های هوشمند Google Watch را ارائه دهد.

گوگل یک دوربین زیر صفحه نمایش را برای گوشی های هوشمند Pixel به ثبت رساند

طبق گفته LetsGoDigital، گوگل طراحی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند به ثبت رسانده است. ما در حال صحبت کردن در مورد یک ماژول واقعی در پشت صفحه نمایش هستیم و ممکن است چنین ویژگی با دستگاه های آینده خانواده Pixel عرضه شود.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید؛ یک پنجره کوچک در بالای صفحه نمایش گوشی هوشمند ایجاد می‌شود و یک آینه منشوری در زیر آن قرار خواهد گرفت.

یک حسگر تصویر اپتیک و یک نمایشگر کمکی کوچک در داخل کیس نصب خواهد شد و عنصر منشوری قادر به چرخش ۱۸۰ درجه خواهد بود. بسته به حالت فعلی گوشی هوشمند، این واحد نور روی سنسور دوربین یا تصویر را از صفحه نمایش داخلی به پنجره در صفحه اصلی منعکس می‌کند.

بنابراین در حالت عادی، کاربر تصویر تمام صفحه را مشاهده می‌کند و وقتی دوربین جلو فعال می‌شود، منشور داخلی باز می‌شود تا نور به سنسور تصویر وارد شود.

افسوس که هنوز مشخص نیست چه زمانی گوگل قصد دارد این ویژگی کاربردی را در گوشی‌های هوشمند خود پیاده سازی کند. فعالان این عرصه معتقدند که ممکن است دوربینی با طراحی توصیف شده در دستگاه‌های نسل Pixel ۷ ظاهر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.