پس از شکست ۳-۲ شب گذشته سیتی برابر برایتون، پپ گواردیولا با عصبانیت با گراهام پاتر، سرمربی حریف، درگیر شد.

خوشحالی پاتر کفر گواردیولا را درآورد

به گزارش "قدس آنلاین"، منچسترسیتی شب گذشته در حالی که از دقیقه ۱۰ بازی با اخراج ژوائو کانسلو ۱۰ نفره شده بود و به رغم برتری ۲-۰ تا دقیقه ۵۰ بازی، با دریافت سه گل در پایان طعم شکست را برابر برایتون چشید.

پس از سوت پایان بازی گواردیولا که به شدت از نتیجه بازی ناراضی بود با عصبانیت به جر و بحث با گراهام پاتر پرداخت. سرمربی سیتی مخصوصا از اینکه با وجود برتری ۲-۰ تا اواسط بازی نتوانسته بودند در این مسابقه پیروز شوند، به شدت عصبانی بود.

سیتی که پیش از این قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده است در دقیقه ۲ و توسط ایلکای گوندوگان به گل رسید. این سیزدهمین گل این فصل گوندوگان در لیگ برتر بود. تنها هشت دقیقه پس از این گل، ژوائو کانسلو پس از خطا روی دنی ولبک و گرفتن موقعیت گلزنی از این بازیکن، از زمین بازی اخراج شد. سیتی در دقیقه ۴۸ و روی ضربه فیل فودن به گل دوم رسید اما بلافاصله و در دقیقه ۵۰ برایتون توسط لئاندر تروسارد یکی از گل های خورده را جبران کرد. آدام وبستر و دن برن نیز در دقایق ۷۲ و ۷۶ دو بار دیگر برای برایتون گلزنی کردند تا سیتیزن ها شکست غیرمنتظره ای را تجربه کنند.

سیتی اکنون در آستانه دیدار فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی، در دو بازی از سه بازی گذشته خود در لیگ برتر طعم شکست را چشیده است.

گواردیولا که علاقه ای به صحبت کردن درباره درگیری خود با گراهام پاتر نداشت، پس از پایان بازی گفت: "چیزی که من به او گفتم شخصی است. اینجا در این باره صحبت نمی کنم."

سرمربی برایتون که همچنین درگیری کوچکی با یکی از دستیاران گواردیولا نیز داشت، گفت که مربیان سیتی به دلیل خوشحالی او پس از گلزنی بازیکنانش از او عصبانی بودند و با او وارد بحث شدند.

پاتر دراین باره گفت: "او از دست من ناراحت شده بود. پس از زدن گل اول من در خوشحالی خود زیادی احساساتی شده بودم. این حرکت خوبی از سوی من نبود. من معذرت می خواهم. دستخوش احساسات شده بودم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.