نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: ۱۱۰ هزار واحد مسکن برای افراد محروم و نیازمند با همکاری دستگاه های مختلف در کشور در دست ساخت است.

۱۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور ساخته می‌شود

قدس آنلاین: حجت الاسلام حسین روحانی نژاد صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ۱۳۸ هزارمین مسکن روستایی ویژه اقشار کم درآمد در روستای باریک آبسر ساری گفت: امسال ۱۱۰ هزار واحد مسکن ویژه اقشار کم درآمد در دست ساخت است.

وی با اظهار اینکه امروز ۶۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان افتتاح می‌شود، ساخت مسکن محرومان را از جمله اهداف بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: خوشبختانه همراهی و همدلی خوبی در سال‌های اخیر برای ساخت مسکن محرومان ایجاد شده و مجلس نیز توجه خوبی داشته است.

حجت الاسلام روحانی نژاد یادآور شد: در مناطق مختلف کشور سرپناهایی برای نیازمندان در دست ساخت بوده و ساخت بیش از ۱۰۰ واحد مسکن در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: نهادهایی مختلفی مانند بهزیستی و بنیاد مستضعفان و کمیته امداد به یاری بنیاد مسکن آمدند و امسال نیز در بودجه عمومی کشور نیز اعتبارات خوبی برای ساخت مسکن نیازمندان دیده شده است.

وی سهم مازندران را دو هزار واحد مسکن محرومان بیان کرد و گفت: برای ساخت مسکن نیازمندان ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض، ۵۰ میلیون تومان وام کم بهره، ارائه شده و بنیاد مسکن در طراحی و نظارت همکاری داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.