همدان- استاندار همدان گفت: که با راه‌اندازی و وارد مدار شدن هشت سایت مخابراتی، تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که این اقدام به عنوان خدمت بزرگ و ارزشمند دیگری از دولت تدبیر و امید در این دیار به یادگار خواهد ماند.

تمامی روستاهای استان همدان تا پایان دولت به شبکه ملی متصل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین سیدسعید شاهرخی عصر شنبه در آیین بهره‌برداری از ۳۴ سایت مخابراتی شهرستان ملایر که با حضور «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای «ده‌چانه» این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تنها هشت سایت مخابراتی در این استان باقی مانده که براساس قول مساعد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا ماه آینده وارد مدار می‌شود.

شا هرخی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر اسفندماه سال گذشته خود به استان همدان وعده اتصال تمامی روستاهای بخش زند شهرستان ملایر به شبکه ملی اطلاعات را اعلام کردند که امروز و با بهره برداری از این طرح ها، این مهم نیز محقق شد.

وی شهرستان ملایر را پایتخت فرهنگی استان عنوان کرد وگفت: داشتن فرهنگ والا و روحیه مهمان نوازی از ویژگی‌های مهم و برجسته مردم این شهرستان به‌ ویژه بخش زند و اهالی روستای ده‌چانه است که به خوبی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استقبال کردند.

استاندارهمدان ادامه داد:  مردم روستای ده‌چانه مردمی سختکوش، متدین، انقلابی و زحمت‌کش هستند ،که این دومین سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری و تحقق پروژه‌ها و برنامه‌های خود به استان همدان است که رهآوردهای خوبی به همراه داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.