مدیر روابط عمومی معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: محدوده ضلع شرقی دوربرگردان موجود در محدوده حد فاصل میدان قائم به سمت میدان استقلال تا پل جانباز از فردا و به مدت دو ماه مسدود خواهد شد.

محدودیت ۲ماهه تردد در حد فاصل میدان قائم تا میدان استقلال مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مجید بخت‌آزما اظهار کرد: طبق آمار جمع‌آوری شده توسط همکاران در حوزه مطالعات شهرداری و گزارش پلیس راهور، در محدوده حد فاصل میدان قائم به سمت میدان استقلال، دوربرگردانی وجود دارد که معمولا ترافیک‌های نسبتا سنگین و تصادفاتی را ایجاد می‌کند؛ بنابراین قرار شد یک دوربرگردان غیر هم‌سطح همانند دوربرگردان موجود در بولوار شهید برونسی، در محل دوربرگردان هم سطحی که اکنون وجود دارد، احداث شود.

وی با بیان این که در فاز اول احداث این دوربرگردان، محدوده ضلع شرقی دوربرگردان موجود در محدود فرامرز عباسی تا پل جانباز به مدت دو ماه مسدود خواهد شد، گفت: ترافیک را از این محل به سمت مخالف در سمت چپ معبر انتقال می‌دهیم و مسیر به شکل دوطرفه عمل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیتی برای تردد وجود نخواهد داشت و صرفا تردد محدود می‌شود، اظهار کرد: مسیرهای جایگزین برای تردد مهیا شده است؛ به طور مثال خودروهایی که از سمت بزرگراه امام علی تردد می‌کنند، می‌توانند به بلوار آموزگار و معلم انتقال مسیر داده و خودروهایی که از ورودی شهر مشهد وارد می‌شوند، میدان استقلال و میدان شهید فهمیده را انتخاب کنند.

مدیر روابط عمومی معاونت عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های کامل و انجام شده، مشکلی برای تردد پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.