فارس- معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه تمام کارگاه‌های پروژه آزاد راه شیراز اصفهان فعال است، خاطرنشان کرد که مسائل مالی هم تقریبا رفع شده است.

مشکلات مالی آزادراه شیراز اصفهان تقریبا حل شده است

به گزارش قدس آنلاین؛ امیرمحمود غفاری، در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیراز – اصفهان در جمع خبرنگاران، افزود: کار بسیار عظیمی در این پروژه انجام شده و چنین آزادراهی که سابقه مطالعه اولیه آن مربوط به چند دهه قبل باشد با این حجم کار بسیار فوق‌العاده است.

 غفاری ادامه داد: هم‌اینک تمام کارگاه‌ها فعال هستند، مشکلات مالی هم تقریبا رفع شده و دولت تمام توان خود را برای تکمیل این پروژه گذاشته است.

غفاری یادآور شد: این پروژه از نظر تامین منابعی که دولت برای آن انجام داده جزو ۲ یا سه پروژه خاص کشور در حوزه حمل و نقلی است.

غفاری گفت: تمام کوشش ما تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه تا پایان دولت است اما به هیچ وجه دقت و ایمنی را فدای سرعت نخواهیم کرد چرا که آزادراه شیراز – اصفهان آزادراهی است که سرعت طرح آن ۱۲۰ کیلومتر در ساعت تعریف شده است.

غفاری گفت: برآوردها نشان می‌دهد برای تکمیل این پروژه افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر منابع لازم است که با توجه به اینکه این منابع نیز دیده شده امیدواریم این کار به سرعت تکمیل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم‌اینک در تمام قطعات پروژه کار باقیمانده داریم که میزان آن متفاوت است اما به طور متوسط همه قطعات ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.