حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اعلام شورای نگهبان و بر حسب رای قاطع شورای مرکزی و دبیران استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضای حزب در سراسر کشور حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام کرد.

حمایت حزب موتلفه اسلامی از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

قدس آنلاین: همزمان با اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده از طرف شورای نگهبان روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی بیانیه‌ای درباره انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ منتشر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 مردم آگاه و شجاع ایران

 انقلاب اسلامی با ریل گذاری هوشمندانه امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و در ادامه با رهنمودهای رهبری معظم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مراحل خطیر و حساسی را طی می کند. ایران اسلامی در حالی وارد قرن جدید شده است که ندای اسلام خواهی و عدالت طلبی از جای جای جهان به گوش می‌رسد و انقلاب در شرایطی است که دشمنان اسلام و ایران در بحران های سخت افتاده اند. ایران قوی تر از هر زمان در منطقه و جهان حضور دارد.

 ما در آستانه یک تصمیم گیری مهم در سطح ملی برای نوسازی نظام اجرایی کشور هستیم دقت ، هوشیاری و انتخاب  احسن می تواند انقلاب را در تامین منافع و مصالح ملی و بیداری ایران قوی موفق تر نماید. ما انتخابات را یک فرصت برای تولید قدرت ملی و حل مدبرانه مشکلات می دانیم. امنیت نظام و مردم رابطه مستقیم و تاثیرگذار با موضوع انتخابات و عمق و ژرفای مشارکت دارد ، از سوی دیگر انتخابات فرصتی برای بازخوانی عملکرد دولت مستقر است. 

حزب موتلفه اسلامی انتخابات را نماد وحدت ملی می داند که باید طی یک رقابت اخلاقی و سالم مردم را به انتخاب احسن و اصلح برساند. ما معتقدیم مردم در پی حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و خواهان مبارزه جدی با فساد هستند. مردم به دنبال کسی هستند که عملکرد انقلابی و جهادی داشته باشد. مردم  کسی را می خواهند که به قانون اساسی عمل کند و در برابر قانون تمکین داشته باشد. مردم کسی را می خواهند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بایستد و در روابط بین‌الملل با اقتدار و بر اساس عزت ، حکمت و مصلحت حضوری عزتمند در صحنه بین‌المللی داشته باشد.

ما در این انتخابات پنج شخصیت تراز ریاست جمهوری حزب را مطرح کردیم و از آغاز با توجه به ویژگی‌های آیت الله رئیسی اعلام کردیم که در صورتی که ایشان به درخواست های ارزش گرایان برای ثبت نام در ریاست جمهوری پاسخ مثبت دهند نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری ایشان خواهند بود. اکنون نیز با اعلام شورای محترم نگهبان بر حسب رای قاطع شورای مرکزی و دبیران استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضای حزب در سراسر کشور حمایت خود را از ایشان اظهار می داریم و از مردم قهرمان دعوت می‌نماییم با حضور گسترده در رای دهی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در تحقق بیانیه گام دوم و دستیابی به تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه و رفع مشکلات و تکامل و پیشرفت و اقتدار و ایجاد زندگانی شاد و سعادتمند به ایشان رای دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.