استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات، گفت: فرمانداران از هر گونه اقدامی که شائبه حمایت از یک کاندیدا را ایجاد می‌کند، خودداری کنند.

خراسان رضوی آماده برگزاری انتخاباتی پر شور است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در همایش فرمانداران استان، که در محل استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به تأمین امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف مجموعه وزارت کشور و از جمله فرمانداران اظهار کرد: استانداران و فرمانداران مسئولیت مهمی دارند و باید با دقت بیشتری این مسئله را دنبال کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در چند ماه گذشته سند جامع امنیت انتخابات را تدوین کردیم و ستاد انتخابات استان موظف شده با هماهنگی‌های لازم دغدغه‌های استان را در حوزه امنیت به صفر برساند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مربوطه در همه ایام بویژه ایام انتخابات باید برای تهدیدهای حداقلی، تمهیدات حداکثری را در نظر داشته باشند، تصریح کرد: باید تهدیدات و آسیب‌های حوزه امنیتی با جدیت بیشتری دنبال شود.

معتمدیان گفت: حفظ آرامش و امنیت یکی از اولویت‌های شرایط کنونی مدیریت استان است و همه مدیران متولی و فرمانداران باید این مسئله را مد نظر داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم مثل ادوار گذشته انتخاباتی در نهایت امنیت و سلامت کامل برگزار کنیم و تعامل و همکاری حداکثری با هیأت‌های نظارت در چهارچوب قوانین وجود داشته باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه قانون انتخابات تکلیف همه دستگاه‌ها را مشخص کرده است، تاکید کرد: مر قانون باید رعایت شود و پذیرفته نیست که سلایق فردی در حوزه‌های مرتبط با انتخابات اعمال شود.

معتمدیان در بخش دیگری اضافه کرد: فرمانداران دقت کنند از هر گونه اقدامی که شائبه حمایت از یک کاندیدا را ایجاد می‌کند جلوگیری شود.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: آموزش لازم در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی به مردم داده شود تا مشکل خاصی در برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ذخیره‌سازی کالاهای اساسی گفت: از ماه‌های گذشته تلاش شده است ذخایر استراتژیک مردم در استان افزایش یابد.

معتمدیان از فرمانداران خواست جلسات ستاد کرونای شهرستانی به صورت مستمر برگزار شود و گفت: اگر رعایت پروتکل‌ها کاهش پیدا کند شیوع افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: شهرستان‌های مرزی استان باید نسبت به جلوگیری از ورود ویروس هندی توجه و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشند.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.