فارس- مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: واحد معدنی مرمریت آباده با معاضدت دولت از طریق اعطای تسهیلات ۸۰ میلیارد ریالی توانسته دوباره روی پای خود بایستد و چرخ‌های تولید آن دوباره به صدا دربیاید.

معدن مرمریت آباده با اعطای تسهیلات به تولید بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، خادم حمزه، پنجشنبه ۶ خرداد گفت: واحد معدنی مرمریت آباده، به دلیل فقدان نقدینگی و سرمایه در گردش برای مدتی تعطیل شده و شاغلان در آن بیکار شده بودند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اضافه کرد: با تامین نقدینگی استحصال مواد معدنی و راه اندازی خطوط از سر گرفته شد و نیروی کار آن مشغول به فعالیت شدند.

وی با بیان اینکه مدیریت ارشد فارس با تمام توان از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی در راستای افزایش ظرفیت تولید، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری حمایت کرده است، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی حوزه اقتصادی باید همه توان و ظرفیت نیروی انسانی خود را در مرکز استان وشهرستان ها به کار گیرند؛ زیرا هدف اصلی ایجاد فرصت شغلی برای افراد بیکار در استان و افزایش رفاه مردم است.

این مقام مسئول در فارس گفت: بیکاری یکی از عوامل زمینه‌ای تاثیرگذار در افزایش ناهنجاری های اجتماعی و تحمیل هزینه‌های سنگین مبارزه با مفاسد اجتماعی به جامعه است، بنابراین مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال و رونق تولید استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.