رئیس سابق جنبش حماس فلسطین گفت که برخی در تلاش هستند از جنگ اخیر با صهیونیستها، برای حل‌وفصل سیاسی و راهکار مُرده دو دولتی بهره‌برداری کنند.

 خالد مشعل: برخی دنبال راهکار مُرده دودولتی هستند

قدس آنلاین: «خالد مشعل» رئیس سابق جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تلاش دارد چیزی را که در میدان به دست نیاورده، از طریق سیاسی به دست آورد.

خبرگزاری صفا به نقل از مشعل گزارش داد، برخی در تلاش هستند «مقاومت را از پیروزی در غزه محروم کنند و از این جنگ برای حل‌وفصل سیاسی و راهکار مُرده دو دولتی بهره‌برداری کنند».

وی تصریح کرد، رژیم صهیونیستی در تلاش است ملت فلسطین را در قدس، مسجدالاقصی و محله «الشیخ جراح» تحریک کند و از طریق عادی‌سازی و برقراری روابط، بر جنایات خود سرپوش بگذارد.

این عضو حماس با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی در هر جایی علیه ملت ما توطئه می‌کند»، خاطر نشان کرد: «آمریکا در تلاش است تا شکست میدانی اسرائیل را جبران کند».

مشعل تصریح کرد، جنگ با رژیم صهیونیستی به پایان نرسیده است و «خداوند در نبرد شمشیر قدس، در مسیر پیروزی و آزادی بشارت مهمی به ما داد».

وی تأکید کرد:  «رژیم صهیونیستی را شکست دادیم و امتیاز بالایی در این جنگ به دست آوردیم... بدون اینکه سلاح بر زمین بگذاریم، از پیروزی خود خوشحال هستیم».

رهبر حماس در خارج با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ آینده‌ای در سرزمین فلسطین ندارد، خاطر نشان کرد، هر فرد از امت اسلام، نقش و سهمی در طرح آزادسازی دارد.

مشعل در پایان تأکید کرد: «زمانی که همه با قدرت وارد شوند، نبرد آزادسازی نزدیک می‌شود... ملت ما فقط به [آزادسازی] کل فلسطین باور دارد».

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.