نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه نه از روی احساسات هدف اصلی ماست.

مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه هدف اصلی است

قدس آنلاین: مهدی چمران در ایین آغاز به کار کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد سید ابراهیم رئیسی که با حضور جمعی  نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برگزار شد، با یادآروی اینکه امروز ناکارآمدی و عدم خلوص ما را شرمنده کرده است، اظهار داشت: مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه نه از روی احساسات هدف اصلی ماست. رئیس‌جمهور باید هماهنگ‌کننده قوی باشد نه لزوما یک اقتصاددان یا سیاستمدار صرف، رئیس‌جمهور باید تیم‌های قوی در تمام زمینه‌ها داشته باشد.

وی گفت: فساد را باید در ریشه قطع کرد اگرچه با فراگیری آن بازداشت‌ و برخورد لازم است. امروز فساد باعث اقدامات فراقانونی شده تا حدی که مقام معظم رهبری ورود کرده‌اند. همه باید تلاش کنیم و اصل کار بر جهاد است ضمن اینکه سازماندهی و نظم مهم است؛دعوت مردم به حضور پای صندوق با زبان نرم و انتخاب بهترین گزینه باید هدف باشد.

این فعال سیاسی اظهار داشت: آقای رئیسی با رأی بالا و ارزنده می‌تواند به عنوان بزرگ قوم انتخاب شود و همه‌ی ما را از شرایط حاضر نجات دهد. انتخابات شوراها هم مهم است چراکه اولین محل ارتباط مردم در جامعه با شوراها و شهرداری است تا روز آخر که کفن و دفن ما باز با شهرداری است.

احمد امیرآبادی هم‌چنین در این نشست گفت: آقای رئیسی فرمودند مستقل آمده‌ام و از تمام ظرفیت‌های مردمی استفاده خواهم کرد و همچنین اعلام کردند ستاد ندارم یعنی آحاد مردم و خانه‌ها و موبایل‌ها همه و همه ستاد هستند. در دور قبل با ناجوانمردی و دروغ به ایشان تهمت‌های ناروا زدند؛ ایشان در تمامی زمینه‌ها برنامه دارند. مخالفان ایشان بحث‌های حاشیه‌ای را اولویت می‌دادند نه مشکلات اصلی مانند معیشت، علیرغم تبلیغات سوء، آقای رئیسی که از ظرفیت همه مردم کشور بهره خواهد برد قطعاً از ظرفیت‌های همه کشورها هم با تعامل سازنده استقبال خواهند کرد.

در ادامه این نشست، آرامی نیز گفت: امروز تبعیض، بی‌عدالتی، فساد و ناکارآمدی از شورا تا شهرداری و در بدنه دولت موج می‌زند؛ مسئولین با روحیه فسادستیز، عدالتخواه و جهادی باید مسئول شوند.  شرایط گام دوم مثل اوایل انقلاب است و باید خانه به خانه رأی جمع کرد.

محمدصالح جوکار نیز اظهار کرد: امروز هدف همه ما مشترک است؛ شوراها شبکه گسترده منتخبین مردم در کل کشور هستند، آمدیم برای نجات مردم و کشور تلاش کنیم آن هم در سایه یک انسان ارزشمند و باتجربه. آقای رئیسی پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب کارهای گسترده‌ای در آستان قدس رضوی انجام دادند. از جمله فعالیت‌های جهادی، محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی و ساخت مسکن تا رسیدن کشور به تراز انقلاب؛ ایشان در قوه قضا هم تحول بزرگی در حوزه فسادستیزی انجام دادند و واحدهای تعطیل شده را راه انداختند.

وی ادامه داد: مشکلات امروز ما در قوه مجریه است از جمله بیکاری و کاهش ارزش پول ملی و فساد مالی که با تیم قوی رئیس‌جمهور آینده حل خواهد شد. متأسفانه کرونا بهانه‌ای شده برای دولتمردان تا در اتاق‌های شیشه‌ای خود بمانند. بهترین گزینه برای نجات کشور در این دوران، آقای رئیسی است، داشتن خلوص نیت مانند زمان جنگ تحمیلی گام اول پیروزی است.

رشیدی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه کمیته شوراها و شهرداری‌های ستاد آقای رئیسی   گفت: از ابتدا در تمام نظرسنجی‌ها آقای رئیسی پیشتاز بودند و هستند. برخی افراد با طمع پست و مقام، فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که می‌توان گفت نفوذی هستند و باعث ریزش آراء خواهند بود. نکته مهم دیگر رسیدگی و توجه به جوانان و نوجوانانی است که نباید با خط‌کشی‌ها از خود برانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.