شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی در سال ۱۴۰۰ علاوه بر افزایش میزان تولید محصولات فعلی خود، تحقیقات علمی و دانش بنیان برای تولید حداقل ۵ محصول جدید با کیفیت بالا و به نسبت ارزان را نیز در دستور کار دارد.

آغاز پروژه تولید مصالح ساختمانی با کیفیت و ارزان با رویکرد دانش بنیان

به گزارش قدس آنلاین، شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه بنیاد بهره وری موقوفات، با تولید انواع محصولات ساختمانی و عمرانی، جایگاه مهمی در تامین نیازهای پروژه های کلان عمرانی به ویژه پروژه های مدیریت شهری دارد. این شرکت در سالی که گذشت عملکرد قابل توجهی در حوزه تولید محصولات این حوزه داشت که از آن جمله می توان به تولید نسل چهارم بلوک هوادار اتوکلاو شده یا همان AAC۴ بر پایه علم روز دنیا نام برد.

 

همت جهادی برای تحقق شعار سال

این شرکت حالا با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» اهداف متعددی را در حوزه های تولید، بهبود کیفیت محصولات و ارتقاء خدمات خود برنامه ریزی کرده که با همت جهادی مدیران بتن و ماشین قدس رضوی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی می گوید : افزایش میزان تولید نیوجرسی به ۳ هزار عدد در سال و تکمیل تجهیزات خط تولید این محصول، توسعه خط تولید دیوارهای خود ایستا و دستیابی به تولید سالانه ۴۵۰۰ عدد، تولید سالانه هبلکس به میزان ۱۲۵ هزار متر مکعب، تولید انبوه حداقل یکی از پروژه های تحقیقاتی و همچنین ایجاد خط تولید پوکه های ساختمانی، برخی از برنامه های این شرکت در سال جاری است.

 

تعامل چندجانبه برای توسعه تولید محصولات نوین دانش بنیان

حسین حامد اکبرپور ادامه می دهد: این شرکت در حال حاضر علاوه بر تعریف پروژه هایی برای کاهش بهای تمام شده محصولات با هدف تولید مصالح نوین با کیفیت بالا و قیمت مناسب، روی حداقل ۵ پروژه تحقیقاتی از جمله پنل مسلح و سرامیک زیستی تحقیق می کند. همچنین شرکت بتن و ماشین قدس رضوی در راستای تولید محصولات نوین و دانش بنیان، توسعه همکاری و با مجموعه هایی همچون سازمان نظام مهندسی، انجمن های تخصصی دانشگاه ها و مراکز علمی را در دست اقدام دارد.

اکبرپور می گوید: همکاری با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و تهیه بسته های آموزشی برای استفاده صحیح از محصولات در اجرای پروژه ها، اقدام دیگری است که با رویکرد افزایش رضایت مشتریان در حال انجام است. وی ادامه می دهد: ان شاءا... تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد توسعه خدمات پس از فروش محصولات و پشتیبانی تولیدات و همچنین ارتقاء دستگاه های شن شویی و سنگ شکن مجتمع تولیدی شرکت خواهیم بود.

 

مانع‌زدایی در راستای پشتیبانی از تولید

صحبت از تولید که مطرح می شود، خود به خود پای موانع تولید و لزوم پشتیبانی از تولید هم به میان می آید؛ به همین دلیل است که کارشناسان، مهمترین پشتیبانی از تولید را رفع موانع آن می دانند.

مدیرعامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی می گوید: تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» در حوزه فعالیت کاری این شرکت، نیازمند نقش آفرینی و همکاری بیش از پیش مجموعه هایی همچون دولت به عنوان سیاستگذار، نهادهای نظارتی برای اجرای صحیح قوانین، گروه عمران و زیرساخت بنیاد بهره وری موقوفات به عنوان راهبر شرکت های عمرانی آستان قدس رضوی، سازمان نظام مهندسی و همچنین بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به منظور هدایت صحیح منابع مالی به سمت تولید است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.