۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 755912

میثاقیان هرجایی رفته دست خالی برنگشته است. یا تیم را در لیگ نگه داشته یا موجب صعود شده است. برای این ادعا نمونه‌های زیادی چون راه آهن، ملوان، پدیده و ... را در کارنامه دارد.

 برای فوتبال حاضرم به دسته دهم هم  بروم!

او این بار در چالشی تازه به لیگ دسته ۲ رفته بود تا تیم ویستا توربین را به لیگ دسته اول بیاورد. او تیم را از میانه‌های جدول تا رده دوم آورد و در تصمیمی غافلگیرکننده جدا شد.

با جدایی تان در حالی که صعود خوبی در جدول داشتید همه را غافلگیر کردید.

همه می‌دانند که زیر بار حرف زور و دخالت در امور فنی نمی‌روم. اطراف تیم شلوغ بود و من در هیچ کجا با این شرایط کار نمی‌کنم. با اینکه تیمم شانس اصلی صعود بود، اما اعتقاداتم در فوتبال و مربیگری برایم مهم تر بود.

تجربه لیگ دسته دوم چطور بود؟

اولین بار در عمرم وارد این لیگ شدم. رقابت در لیگی که فقط باید برای صعود و بقا در آن بجنگی خیلی سخت و جذاب بود.

روزهای اول سخت بود که با آن کارنامه در لیگ ۲ کار کنم اما کم کم دیدم که از پس این کار هم بر می‌آیم و توانستم تیمم را تا صدر بیاورم.

نظارت‌ها در این لیگ را از نظر زد و بندها و تبانی و شرط بندی چطور دیدید؟

راستش من اصلاً وارد این حواشی نمی شوم چون تمرکزم برای صعود و موفقیت به هم می‌خورد.

من هم قبلاً چیزهایی در این مورد شنیده بودم اما در مورد تیم خودم هرگز اجازه چنین حواشی را ندادم و دربازی هایی که به میدان رفتیم از نظر من همه چیز سالم بود.

داوری‌ها در این سطح از فوتبال چطور بود. چالشی نداشتید؟

در این لیگ عمدتاً از داوران جوان استفاده می‌شود و اشتباهات طبیعی است. اما من شاهد بودم همین داوران جوان تمام تلاششان را می‌کردند تا بازی‌ها بدون برخورد و حاشیه برگزار شود.

در این لیگ همه برای پیروزی می‌جنگند و به اصطلاح همه بازی‌ها فینال است و این کار را برای داوران جوان سنگین تر می‌کند. مربیان و بازیکنان هم در این لیگ خیلی تحت فشار هستند.

دوباره به لیگ ۲ می‌روید؟

من اگر بتوانم به فوتبال خدمت کنم لیگ دسته دهم هم می‌روم. برای من عشق به فوتبال یعنی همه زندگی. اگر در مشهد هم تیمی درست شود که برای صعود به لیگ های بالاتر بجنگد حاضرم آستین بالا بزنم. این بار هم که به لیگ دسته دوم رفتم به‌خاطر رفاقت بود و بس.

تجربه شما در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی چه می‌گوید؟

خیلی خوشبین هستم چون بهترین نسل فوتبالی را در اختیار داریم و می‌گویم حتی اگر شده دقیقه ۹۰ هم صعود می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.