مقاومت فلسطین بار دیگر نسبت به برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس اشغالی هشدار داد.

هشدار نیروهای مقاومت درباره راهپیمایی پرچم طرفداران نتانیاهو

قدس آنلاین: اختلاف‌ها در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» بالا گرفت.

بر این اساس، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند با وجود هشدارهای محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب و پیامدهای برگزاری «راهپیمایی پرچم» بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و وزرای هم حزبی او بر برگزاری این راهپیمایی در روز پنج شنبه در همان مسیر تعیین شده قبلی (در قدس اشغالی) اصرار دارند.

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه اسرائیل تعویق «راهپیمایی پرچم» به روز سه شنبه آینده را تصویب و اعلام کرد مسیر این راهپیمایی با توافق بین فرماندهی پلیس و مسئولان برگزار کننده آن تعیین خواهد شد.

گفتنی است رؤسای شاباک‏، پلیس و ستاد ارتش اسرائیل اعلام کردند با برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی مخالف هستند. مقامات ارتش و شاباک از ترس وقوع درگیری مجدد با مقاومت و تشدید درگیری‌های در اراضی اشغالی لغو راهپیمایی پرچم در قدس را خواستار شدند.

این راهپیمایی قرار بود پیش از جنگ ۱۲ روزه غزه برگزار شود، اما ساعتی قبل از برگزاری آن مقاومت فلسطین که از قبل به صهیونیست‌ها نسبت به برگزاری آن هشدار داده بود، قدس اشغالی و برخی مناطق اشغالی دیگر را هدف حمله راکتی قرار داد و مانع از برگزاری این راهپیمایی در اطراف مسجد الاقصی شد.

مقاومت فلسطین همچنین بار دیگر نسبت به برگزاری این راهپیمایی تحریک‌آمیز در قدس هشدار داده و اعلام کرد ممکن است برگزاری آن به از سرگیری جنگ و درگیری‌ها در غزه و تشدید تنش در سرتاسر اراضی اشغالی منجر شود.

از سوی دیگر، خبرگزاری شهاب به نقل از منابع محلی از درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در محله «السلوان» قدس اشغالی خبر داد. شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در خبری به نقل از فرستاده اتحادیه اروپا در امور خاورمیانه اعلام کرد وضع منطقه حساس و آتش بس (بین فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی) همچنان شکننده است.

گفتنی است «یحیی السنوار» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه، درباره تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی هشدار داد و تاکید کرد اگر صهیونیست‌ها بار دیگر به مسجدالاقصی بازگردند، مقاومت «زمین و زمان را بر سرشان خراب می‌کند».

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.