رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۹ هزار و ۹۰۰ تن شکر طرح تنظیم بازار، ویژه بخش‌های صنفی و صنعتی به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در حال توزیع است.

توزیع ۹ هزار و ۹۰۰ تن شکر تنظیم بازار در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رجوعی  افزود: این سهمیه جدای از ۴۰ هزار تن شکر طرح تنظیم بازار است که اردیبهشت امسال بین بخش های صنف و صنعت خراسان رضوی توزیع شده بود.

وی بیان کرد: افزون بر این یک سهمیه ۲ هزار تنی از شکر طرح تنظیم بازار ویژه خانوار با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان نیز به خراسان رضوی اختصاص یافته که در حال توزیع است.

وی اظهار داشت: از آنجا که قیمت مصوب شکر برای خانوار از هر کیلوگرم هشت هزار و ۷۰۰ تومان تغییر کرده و با قیمت مصوب شکر سهمیه صنف و صنعت یکسان سازی شده است، دیگر تولید قند از شکر سهمیه خانوار توجیهی ندارد لذا از این پس قند مورد نیاز استان از سهمیه شکر بخشهای صنف و صنعت تولید و تامین می شود.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: آخرین سهمیه روغن خانوار طرح تنظیم بازار خراسان رضوی ۹ هزار و ۷۰۰ تن و سهمیه روغن صنف استان هزار و ۷۰۰ تن بوده است و نیاز واحدهای تولیدی استان به روغن نیز از طریق ۳۵ هزار تن سهمیه متمرکز کشوری تامین شده است.

رجوعی اظهار داشت: با توجه به درخواست استان مبنی بر اختصاص سهمیه روغن خام برای تصفیه به کارخانه های خراسان رضوی به جای اختصاص آن به کارخانجات سایر استانها، که بعضا با تاخیر روغن مورد نیاز استان را تحویل می دادند، از این ماه از حدود ۱۰ هزار تن سهمیه روغن این استان، ۶ هزار تن روغن خام را برای تصفیه به کارخانجات خراسان رضوی اختصاص دادند.

وی بیان کرد: خوشبختانه وضعیت تامین و توزیع روغن طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی شرایط عادی و متعادلی دارد و التهابی در میزان عرضه و تقاضا نیست.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اخیرا نیز پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج هندی و تایلندی طرح تنظیم بازار به استان اختصاص یافته که در حال توزیع است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.