برنامه های اولین روز از دهه کرامت رضوی با عنوان «نسیم ولایت» در آستان حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) به اجرا درآمد.

اجرای ویژه برنامه «نسیم ولایت» در آستان حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع)

به گزارش قدس آنلاین، در قالب این برنامه، جمعی از کارکنان، خادمان و اعضای ستاد جشن های میلاد رضوی پیش از ظهر امروز با امام جمعه شهر طبس دیدار کردند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام محمدی، امام جمعه شهر طبس درباره ویژگی های منحصر به فرد حضرت فاطمه معصومه(س) سخن گفت و ولایتمداری به تمام معنا، بصیرت، عالمه بودن و بیدارگری را از مهم ترین ویژگی‌های اخلاقی این امام همام برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همگان باید از سبک معصومان(ع) در زندگی خود پیروی کنند، اظهار کرد: کسانی که با ولایت باشند و ولایتمداری را در زندگی خود الگو قرار دهند، خداوند عزیزشان می‌کند.

در این دیدار معاون موسسه فرهنگی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی نیز ضمن تشکر از نگاه ویژه امام جمعه شهر طبس با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی شهرستان طبس و منطقه با محوریت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، شعار برنامه های دهه کرامت رضوی را «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت(ع)» اعلام  کرد.

مهدی قاسم زاده افزود:بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی مذهبی در طول دهه نورانی کرامت با تکیه بر شعار موسسه «زندگی به سبک بندگی» و موضوعات ولایت پذیری، حضور حداکثری در انتخابات، مواسات و همدلی، شعار سال و معرفت افزایی دینی پیش بینی شده است که با قوت تمام در دهه کرامت رضوی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.