مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با ایجاد فضای گفت‌وگو و تفاهم و رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی، ۷۸ درصد آراء صادره مراجع حل اختلاف خراسان رضوی در دیوان عدالت اداری مورد تایید قرار گرفته است.

 تایید ۷۸ درصدی آرای صادره مراجع حل اختلاف خراسان رضوی در دیوان عدالت اداری

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا پناه در جلسه هم اندیشی با نمایندگان کارگر مراجع حل اختلاف خراسان رضوی که با حضور مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان این حوزه برگزار شد، گفت: با ایجاد فضای گفت‌وگو و تفاهم و رعایت اصل سه‌جانبه‌گرایی، ۷۸ درصد آراء صادره مراجع حل اختلاف خراسان رضوی در دیوان عدالت اداری مورد تایید قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه جایگاه حوزه روابط کار این اداره کل در سطح کشور جایگاه خوبی است و با تلاش تمام کارشناسان، همکاری مراجع حل اختلاف استان و برنامه‌ریزی‌های مدون و استفاده از ظرفیت‌های موجود موفق شدیم گام‌های بسیار ارزشمندی در راستای بهبود فضای کسب‌وکار،صیانت از نیروی کار،کیفیت آرا و کاهش مدت زمان رسیدگی به شکایات در استان برداریم که اثرات آن در کاهش حجم ورودی مراجعین به هیئت‌ها مشهود بوده است.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سال گذشته مراجع حل اختلاف و بیان چالش‌ها و موانع پیش‌رو گفت: کارشناسان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با آشنایی کامل به قوانین و رعایت عدل و انصاف در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف مشغول رسیدگی به اختلافات بین کارگر و کارفرما هستند و هدف ما در این حوزه ارتقاء بهره‌وری، همفکری و رفع موانع و مشکلات موجود است و این نشست‌ها می‌تواند به بهبود شرایط و کیفیت آرا کمک کند.

پناه گفت:سال گذشته ۲ هزار و ۶۷۰ نفر ساعت آموزش برای مراجع حل اختلاف‌ برگزار شد و تلاش ما این است تا از ظرفیت‌های آموزشی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز در خراسان رضوی استفاده کنیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: سال گذشته نیز ۳۲ درصد کل آراء صادره در مراجع حل اختلاف به صورت سازشی صادر شده است و ۷۸ درصد آرا صادره نیز در دیوان عدالت اداری مورد تایید قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.