معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برپایی ایستگاه‌ های انتخاباتی با عنوان "حماسه حضور در ۱۳ منطقه این کلانشهر خبرداد.

 ایستگاه ‌های "حماسه حضور"ویژه انتخابات در مشهد فعال شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری با بیان این مطلب، اظهار کرد: این ایستگاه‌ ها با هدف ایجاد شور انتخاباتی و حضور مردم برای گفت و گو پیرامون انتخابات در تمام مناطق شهری مشهد راه‌ اندازی شده‌ است.

وی افزود: تعداد این ایستگاه‌ ها در مناطق مختلف حدود ۸۰ ایستگاه است و نمایندگان خانه احزاب و گروه‌های سیاسی برای مناظره و گفت و گو در این محل ها حضور دارند.

معاون شهردار مشهد اضافه کرد: این ایستگاه ‌ها تا ۲۶ خرداد ماه دایر خواهد بود و شهروندان می‌ توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این پاتوق‌ های انتخاباتی به بحث و گفت و گو بنشینند.

منتظری ادامه داد: در همین چهارچوب تئاتر موضوعی و نمایش آیینی با عنوان "حماسه حضور" در روزهای ۱۷ تا ۲۲ خردادماه در بوستان ملت مشهد به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: اکران‌های شهری نیز به منظور افزایش مشارکت در انتخابات انجام شده است و در تمامی اکران ها به دنبال افزایش مشارکت شهروندان هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.