رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نامه‌ای به اعضای این شورا در سراسر کشور تصریح کرد: لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همۀ نیروهای انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم.

نامه حدادعادل به اعضای شورای ائتلاف/ از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و به حواشی ورود نکنیم

قدس آنلاین: غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای ائتلاف در نام‌ای به اعضای شورای ائتلاف در سراسر کشور اعلام کرد: لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همۀ نیروهای انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم و افراد لایق را برای شوراهای شهر و روستا برگزینیم و در شهرهایی که انتخابات مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود برای پیروزی نامزدهای موردنظر شورای ائتلاف بکوشیم.

متن کامل نامه حدادعادل بدین شرح است:

دوستان ارجمند، خواهران و برادران گرامی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور

با سلام و احترام و تشکر از مجاهدت خالصانه‌ای که در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اید، متواضعانه توجه همگان را به چند نکته جلب می‌کنم:

بیش از دو سال است همۀ ما با عنوان «ائتلاف نیروهای انقلاب» قدم در راهی نهاده‌ایم که نخستین منزل و مرحلۀ آن در اسفندماه نودوهشت با پیروزی در انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی همراه بود و اکنون نیز در آستانۀ انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتم خردادماه هزار و چهارصد قرار داریم.

ملت ایران با نارضایتی از آنچه در مدیریت اجرایی کشور در هشت سال گذشته مشاهده کرده خواهان تغییر و تحول است و ارادۀ خود را برای اصلاح قوه مجریه و نوسازی بعضی از شوراهای شهر و روستا در این انتخابات به حول و قوه الهی محقق خواهد ساخت.

اکنون یک گام بیشتر به لحظۀ تاریخی و سرنوشت‌ساز انتخابات باقی نمانده و به فضل الهی و به برکت ایمان و هوشیاری ملت، امید پیروزی فزونی یافته است. لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همۀ نیروهای انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم و افراد لایق را برای شوراهای شهر و روستا برگزینیم و در شهرهایی که انتخابات مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود برای پیروزی نامزدهای موردنظر شورای ائتلاف بکوشیم.

امید است سعی شما در پیشگاه حضرت حق، جل و علا، مقبول و مشکور افتد و انتخابات هزار و چهارصد گامی در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) باشد. توفیق از خداست و توکل ما به اوست.

غلامعلی حدادعادل

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.